Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Hoe producten naast elkaar in een bericht/pagina?

Beste allen,

Ik wil graag producten naast elkaar zetten op een pagina. Als voorbeeld bedoel ik zoiets ongeveer https://www.kindcadeautips.nl/cadeau-meisje-1-jaar/ . Dit is niet mijn website, maar kwam ik tegen.
Volgens mij is dit ook Affiliateheld.

Ik kom steeds het rooster en lijst verhaal tegen, maar dan zijn de producten onder elkaar.

Hoe krijg ik de producten naast elkaar?

Groeten,

Kelvin

Beste Kelvin,

 

Ik weet niet of het in AH mogelijk is om dit te doen (vast wel, en anders met wat CSS magie moet het wel te doen zijn) maar de plugin op de gewenste site is in ieder geval ContentEgg.

Hi @consubaby (Kevin),

Je hebt ons paar dagen terug ook al een e-mail gestuurd met een aantal vragen, waaronder deze. Mag ik vragen of je deze hebt ontvangen? Hopelijk wel, anders gaat er mogelijk wat mis. Let me know!

Ik zal toch nog even de vraag beantwoorden.

De website die je aangeeft gebruikt inderdaad Affiliate Held én ContentEgg. Desondanks kan je zeer zeker een soortgelijke weergave maken met alléén Affiliate Held. Hiervoor gebruik je de kolommen functie binnen de shortcode. Hoe je producten in kolommen moet toevoegen lees en leer je hier: https://docs.affiliateheld.nl/module-affiliate-producten/kolommen/. Kolommen zijn responsief en kan je ook een carrousel aan toevoegen waardoor de producten als een automatische slider worden getoond.

Hopelijk geeft dit een antwoord op je vraag. Mocht je nog andere vragen hebben óf je hebt nog geen reactie gekregen op je mail met alle andere vragen hoor ik het graag!

Wat een super snel antwoord Jari!

Ik heb inderdaad deze week een paar vragen gesteld, maar ik zie dat je antwoord in mijn ongewenste map van mijn mail is beland. Enorm bedankt voor de support!

 

Groeten, Kelvin

Dennis van de Ven en Jari Dohmen hebben gereageerd op dit bericht.
Dennis van de VenJari Dohmen