Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

6 maanden resultaat 🚀

Vandaag op de kop af 6 maanden bezig met mijn website. Niet geheel ontevreden. Sinds een week gaan de cijfers echt wel lekker omhoog. Site is volledig handmatig geschreven en heeft 3 premium backlinks die nu wat beginnen te doen denk ik (2 maanden geleden aangeschaft). De volgende stap is denk ik het aanschrijven van aanbieders van producten die ik aanbeveel. Zo kan ik een goede review schrijven om het nog persoonlijker te maken. Wellicht dat iemand nog tips heeft om te kunnen doen om dit resultaat vol te houden en zo te blijven stijgen?

 

Wat een mooi resultaat @verazadelaar. De eerste piek heb je te pakken, gefeliciteerd! Bezoekers heb je al, maar hoe zit het met je commissies? Gaat het daar ook langzaam omhoog?

Wellicht is het interessant voor andere helden om te lezen waar je de premium backlinks hebt aangeschaft?

Het beste wat je kunt doen is ervoor zorgen dat je website zo persoonlijk mogelijk blijft. Eigen teksten, eigen foto’s/video’s en duidelijk laten weten dat jij ervaring hebt met het product. Een goed voorbeeld is dit blog: https://baardtips.nl/productreviews/hairlust-review/. Hier heb ik de producten opgestuurd gekregen en ik laat de bezoeker lezen dat ik eigen ervaring heb met het product.

Hoop dat dit wat inzicht geeft!

De commissies beginnen ook redelijk te lopen. Eind deze maand zullen we weer een betaling krijgen. Dat is de 3e maand op rij, dus zeker niet ontevreden :-).

Ik heb mijn links bij 24webvertising.nl gekocht. Hele fijne samenwerking en ze helpen je met alle vragen die je hebt. 

En thanks voor de tips! Daar kan ik zeker wat mee 🙂

Citaat van Vera Zadelaar op 25 maart 2024, 10:46

De commissies beginnen ook redelijk te lopen. Eind deze maand zullen we weer een betaling krijgen. Dat is de 3e maand op rij, dus zeker niet ontevreden :-).

Ik heb mijn links bij 24webvertising.nl gekocht. Hele fijne samenwerking en ze helpen je met alle vragen die je hebt. 

En thanks voor de tips! Daar kan ik zeker wat mee 🙂

Hoi Vera,

Tof dat je dit succes deelt! Er zit een mooie stijgende lijn in je bezoekersaantallen en de commissies zien er ook goed uit. Kwestie van lekker door blijven gaan met wat je doet 💪🏻

Succes verder en houd ons gerust op de hoogte hier 🙂