Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

producten 404 / 0,00 verbergen

Ik ben momenteel bezig met https://024sport.nl/. Ik heb via WP import pro producten ingeladen. Is mijn eerste keer met wp import.

De producten zijn ingeladen, maar sommige producten hebben 0,00 als prijs. Vaak als ik erop klik ga ik naar een 404 pagina van de affiliate. Soms ook weer niet, dan ga ik naar het product op de affiliate en daar staat dan wel de prijs. Sommige producten hebben wel een prijs, maar als ik erop klik, dan krijg ik een 404.

Weet iemand wat hier fout gaat en hoe ik het kan fixen of de producten met een 404 of 0,00 verbergen.

Evt andere optie: is het met AH mogelijk om een hele reeks in te voeren?

Hi Martijn,
Zelf heb ik weinig ervaring met WP All Import. Kan ik je helaas niet bij helpen. Wellicht andere helden?
De Affiliate Held plugin is helaas niet gemaakt voor het opzetten van affiliate shops.
Toch zijn er een aantal helden die via omwegen toch iets vergelijkbaars voor elkaar hebben gekregen, zie onderstaande links:

Verder is de plugin ook niet ontwikkelt om duizenden producten te beheren/importeren, aangezien dat waarschijnlijk op server niveau problemen gaat opleveren met (dagelijkse) ophaling van nieuwe productdata.
Laat gerust weten als je verder nog vragen hebt.
Succes!