Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Affiliate aan product toevoegen (WooCommerce)

Ik heb nu een eerste test gedaan op https://kloofbijl.com/de-beste-kleine-kloofbijlen/ met de Fiskars X11 kloofbijl, dit werkt prima!

Maar, ik heb ook nog een productpagina https://kloofbijl.com/product/fiskars-x11-kloofbijl/

Daar staat nu een directe link in naar Bol.com. Kan ik de functionaliteit van AffiliateHeld hier ook gebruiken? Ik zou ook hier graag meerdere aanbieders laten zien en altijd de juiste prijs.

Jari Dohmen heeft gereageerd op dit bericht.
Jari Dohmen

Hoi Dennis!

Leuk dat je actief bent in deze community. Mooie kans dat mensen mee kunnen lezen met je vraag. Ik denk heel waardevol, want niemand heeft dit ooit zo specifiek gevraagd.

Wij hebben met Affiliate Held geen WooCommerce integratie, dus we hebben geen functie gebouwd om de “check-out” knop van WooCommerce te vervangen door een Affiliate Held knop.

Er is wel een eenvoudig alternatief en deze wil ik je graag uitleggen.

  • De eerste stap is dat je de “affiliate producten module” activeert op het aangepaste berichttype: “producten”. Navigeer binnen Affiliate Held naar: Dashboard >Algemeen > Modules > Activeer modules > Activeer berichttypes > producten (rode cirkel).
  • Als je deze activeert kun je de Affiliate Held module ook op de productenpagina van WooCommerce gebruiken.

  • Vervolgens koppel je het affiliate product (net zoals in je berichten) onderaan de pagina.
  • Genereer een shortcode en verberg alle elementen behalve: “logo, verkopers, prijs en eventueel nog voorraad”.
  • Plaats deze shortcode in de “korte productomschrijving” van je WooCommerce product.
  • Laat de instellingen van WooCommerce verder leeg. Als je de WooCommerce instellingen leeg laat dan wordt er géén WooCommerce productbutton getoond.

Het resultaat: “Een mooie productpagina, met meerder verkopers ingeladen door Affiliate Held”:

Hoop dat je dit meer uitleg heeft gegeven hoe je WooCommerce en Affiliate Held goed met elkaar kan gebruiken.

Hoor graag van je. Succes!

Jari

 

Thanks, het is gelukt! Alleen nog even kijken naar de opmaak en de andere aanbieders nog toevoegen.

Dennis van de Ven en Jari Dohmen hebben gereageerd op dit bericht.
Dennis van de VenJari Dohmen

Heel gaaf om te zien dat je het is gelukt!

Als je de styling goed hebt aangepakt en meerdere aanbieders hebt toegevoegd vergeet dan zeker niet je resultaat de delen in dit topic! Ik ben super benieuwd.

Succes!