Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

[Plugin] Update 1.8.8

VorigePagina 2 van 2

Hoi Martine (@mslaros),

Automatisch updaten is niet vereist om de plugin te kunnen updaten. Dat is verder niet erg dat dat niet mogelijk is. Maar als het goed is, zou automatisch updaten wel mogelijk moeten zijn. Zie screenshot van mijn omgeving hieronder.

Wat je kunt proberen om het automatisch updaten te laten werken, is de plugin even te deactiveren en weer te activeren. Verder kan het zijn dat er misschien een andere plugin of je thema voorkomt dat de automatische updates niet werken.

Als je simpelweg de plugin wilt updaten (zonder automatisch updaten), dan raad ik je aan te navigeren naar “Dashboard > Updates” en via daar de plugin bij te werken. Zie screenshot hieronder.

Laat gerust weten of het hiermee lukt.

Via dat scherm ging het juist niet, daar stond de melding die ik noemde. Ik heb hem inmiddels handmatig gedownload in mijn account en daarna de update via FTP gedaan. Lukt ook!

Dennis van de Ven en Jari Dohmen hebben gereageerd op dit bericht.
Dennis van de VenJari Dohmen

Hoi Martine (@mslaros),

Goed om te horen dat je een oplossing hebt kunnen vinden. Dank voor de terugkoppeling!

Jari Dohmen en Martine hebben gereageerd op dit bericht.
Jari DohmenMartine

Hi Dennis,
Ik heb hetzelfde probleem als Martine, ik kan de update niet uitvoeren. Wanneer ik de plugin deactiveer en activeer werkt het nog niet en ook niet wanneer ik in het dashboard naar Updates ga. Daar zie ik dan wel dat ik Afflilliateheld kan updaten, maar als ik dat doe krijg ik de melding: Er is een fout opgetreden bij het updaten van Affiliate Held: Update pakket niet beschikbaar.
Ik kan alleen niet zoals Martine bij de ftp (ik ben wat dat betreft een noob..), dus hoe kan ik dit oplossen?

Hoi Linda (@lindaschrijft),

Dankjewel voor het melden van dit probleem.

Zou je kunnen proberen om je licentiesleutel van Affiliate Held opnieuw op te slaan? Wellicht dat daar iets nog niet helemaal goed gaat. Daarna kun je nog eens proberen de update uit te voeren.

Hoi Dennis,

Yes! Het opnieuw invullen van mijn licentiesleutel was de oplossing! Bedankt!

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven

Dat is goed nieuws! Dank voor de terugkoppeling Linda 🙂

Linda Krijger – Conijn heeft gereageerd op dit bericht.
Linda Krijger – Conijn
VorigePagina 2 van 2