Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Error meldingen

Ik gebruik nu een maand of 3 de AH plugin, zag dat er best veel errors waren, volgens mij zonder gevolgen, maar zorgt voor een vollere database maar ook cpu tijd door het loggen of verwerken van de error.

Deze komt echt veel voor:

[20/04/2023 – 07:17] Type: E_WARNING – Message: Undefined array key “name” – File: public_html/wp-content/plugins/affiliate-hero/modules/affiliate-products/class-affiliate-hero-modules-affiliate-products-functions.php – Line: 1873

 

Die komt dagelijks paar keer voor

En deze kwam vaak voor maar is gestopt (denk door de laatste update)

[24/02/2023 – 20:16] Type: E_DEPRECATED – Message: Return type of Carbon_Fields\Pimple\Container::offsetUnset($id) should either be compatible with ArrayAccess::offsetUnset(mixed $offset): void, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice – File: public_html/wp-content/plugins/affiliate-hero/vendor/carbon-fields/vendor/htmlburger/carbon-fields/core/Pimple/Container.php – Line: 138

 

Kunnen jullie dit meenemen in de volgende update?

Overige interesante info:

Affiliate Held versie: 1.9.2
WordPress versie: 6.2
PHP versie: 8.1.14

 

En ik krijg net (en gisteren) veel de fout

Forbidden
You don’t have permission to access this resource.

bij het invoeren van het bericht, maar nu lijkt het in kleine stukjes en wat aanpassingen wel gelukt te zijn…

 

(affiliate_hero_errors)

Hoi Raymond,

Bedankt voor het melden van deze meldingen! Dat is altijd fijn.

De eerste warning die je noemt heb ik zojuist kunnen oplossen, daarvoor komt een fix uit in de volgende release.

De tweede deprecated warning is inderdaad al opgelost met de nieuwste versie van AH.

De “forbidden” foutmelding is voor mij helaas te abstract om daar iets zinnigs op te zeggen. Verder lijkt het ook niet duidelijk dat dit een probleem van AH is. Weet je dat zeker? Zo ja, zou je mij meer context kunnen geven hierover, eventueel met screenshots van de handelingen die je verricht en waar je de error ziet verschijnen?

Ik hoor het graag.

Hi, mooi dat in ieder geval iets opgelost is 🙂

 

Maar de forbidden melding kwam hier in het forum/commmunity. bij het plaatsen van het bericht, ook via contactformulier. Ik denk dat er in mijn tekst een raar onzichtbaar teken zat, en dat ik met kleine stukje copieren en via kladblok het een en ander doen dat die toch uiteindelijk door kwam.

 

Ah oke, dat verklaart een hoop. Zou goed kunnen inderdaad wat je zegt.

Goed dat het in ieder geval gelukt is 🙂

Ook ik heb last van dagelijkse error meldingen. De serverlog loopt vol. Wie heeft hier nog meer last van?

2023-11-10 21:09:33.849272 [NOTICE] [1388994] [T0] [86.80.107.53:56638:HTTP2-1#APVH_outdooronly.nl:443] [STDERR] PHP Warning: getimagesize(https://www.google.com/s2/favicons?domain=https://www.amzn.to): Failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found\r\n in /home/site/public_html/wp-content/plugins/litespeed-cache/src/media.cls.php on line 701\n

 

Hoi Patrick,

Bedankt voor je bericht.

Goed dat je dit hier nog eens aankaart.

Je hebt met ons contact gehad per e-mail over deze waarschuwing die ontstaat i.c.m. de LiteSpeed Cache plugin. Soms komt het inderdaad voor dat de Google favicon service die we gebruiken om de logo’s van verkopers te tonen, een 404 teruggeeft. Vervolgens probeert de LiteSpeed Cache de “image size” op te halen van een dergelijke favicon die niet bestaat en dat veroorzaakt deze waarschuwing.

We hebben op onze backlog staan dat we de verkoper logo’s op een andere manier gaan inladen, zodat deze waarschuwing niet meer voorkomt.

Zodra de update uit is, zul je dat uiteraard hier zien verschijnen in de community.

Hoi Patrick,

Bij deze een korte terugkoppeling dat verkoperlogo’s nu op een andere manier worden ingeladen, waardoor de foutmeldingen die je aangeeft voorkomen worden.

Zie hier voor meer informatie over deze update: https://affiliateheld.nl/community/onderwerp/plugin-update-1-9-5/.

Jari Dohmen en Patrick Heijmans hebben gereageerd op dit bericht.
Jari DohmenPatrick Heijmans

Kijk goed om te horen dat dit aangepast is. Top!

Dennis van de Ven en Jari Dohmen hebben gereageerd op dit bericht.
Dennis van de VenJari Dohmen