Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Privacy cookie bar

Hoe kan ik mijn privacy cookie bar laten pop-uppen? Ik zie geen optie in mijn Avada Theme helaas. Iemand een andere optie? 😄

Hoi @maronk,

Op mijn eigen websites maak ik gebruik van Complianz (affiliate link). Daarmee kun je een cookie banner instellen en inrichten, maar ook juridische documenten opstellen zoals algemene voorwaarden, privacybeleid en een disclaimer. Werkt top en vind het vooral fijn omdat het een zeer complete plugin is met alles wat je nodig hebt op juridisch gebied.

Hier vind je overigens gratis WordPress plugins waarmee je een cookie bar op je website kunt zetten: https://wordpress.org/plugins/search/cookie/. Helaas heb ik zelf geen ervaring met deze.

Heeft mijn website: gpsexperts.nl dat nodig die juridische afbakening?

Hoi @maronk,

Vrijwel iedere website heeft profijt van de nodige juridische documenten. Ik raad je aan hierover goed in te lezen. Zie bijvoorbeeld onderstaande artikelen:

Al met al, ben je met een plugin als Complianz snel klaar, aangezien je daarmee de nodige documenten simpel en snel kunt genereren door een “setup wizard” te volgen.

Maar je kunt ook kijken naar een partij zoals Affiliate Voorwaarden (affiliate link) waarvan je kant-en-klare juridische documenten kunt aanschaffen voor je affiliate website.

Bedankt voor je hulp dennis! Ik ga de complianz plugin aanschaffen, de personal via de affiliate link van jullie.

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven

Bedankt! het werkt!

Citaat van maronk op 29 december 2023, 22:11

Bedankt! het werkt!

Geen probleem! Goed om te horen @maronk 😀