Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Nunzio

Ik ben Nunzio, ben 55 jaar en werkzaam als electrical engineer bij een machinefabriek.

Hobbies zijn: gitaar spelen en muziek, tennis en sport.

Mijn doel is wat minder gaan werken en bijverdienen met affiliate marketing, ben in ieder geval zeer gemotiveerd.

Ik ben pas geleden in aanraking gekomen met affliate marketing via een blog van Jacko Wijaard. Vond zijn artikel zeer interessant en heb me toen gelijk ingeschreven voor zijn Affiliate Marketing Revolution. Hier moest je 47 euro voor betalen, dus ik dacht oke, je moet af en toe investeren. Het is ook niet erg om er voor te moeten betalen, de cursus volgde ik, maar daarna is alles gericht op zijn software Marketheme. Ik miste in de cursus de inhoud, als je geen gebruik zou willen maken van Marketheme, want vond 67 euro per maand beetje gortig voor een beginner. Ik kreeg het idee dat de methode van Jacko te commercieel is.

Daarna kwam ik jullie website tegen en videos gekeken, en vond het gelijk interessanter en heb er veel meer van geleerd. De manier van aanpak en uitleg beviel me super, en ik hoop via jullie echt verder te komen. Ik vraag me af of ik, hoewel ik in forum zit van Jacko, de 47 euro als refund moet terugvragen. Van de cursus heb ik alleen het eerste gedeelte gevolgd.

 

 

Hoi @nunzio!

Welkom en leuk dat je deelneemt aan onze affiliate community. We hopen dat je je doel kan bereiken!

Wellicht goed om dit stappenplan eens erbij te pakken: https://affiliateheld.nl/blog/geld-verdienen-met-affiliate-marketing/.

Succes en bij vragen weet je ons te vinden 😉!

Hallo Jari,

bedankt voor de tip, die had ik nog niet gelezen, ga er vanavond aan beginnen.

Hetgeen wat me heel erg goed bevalt bij jullie, duidelijke uitleg en dat het inderdaad hard werken is zonder garantie van succes. Ik houd wel van die duidelijkheid 🙂

Dennis van de Ven en Jari Dohmen hebben gereageerd op dit bericht.
Dennis van de VenJari Dohmen

Fijn dat je de kern van ons verhaal duidelijk hebt gelezen. Hard werken zonder garantie op succes! Goed bezig en mocht je vragen hebben, wil ik je uitnodigen om nieuwe topics te openen. Zo leren we allemaal van elkaar!