Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Nieuw project: eerste commissies + flinke stijging maandelijks inkomen!

Hallo Helden,

09-09-2023 kocht ik een nieuwe affiliate website. Het domein blijft geheim, maar toch wil ik een mooi succes delen en jullie op de hoogte brengen van een mooie strategie!

Deze website had al maanden een neerwaartse spiraal, een risico wat me €2500,- (ex. btw) kostte.

In bovenstaande afbeelding lijkt het organische verkeer nog steeds omlaag te gaan, maar de positieve trend heeft zich in januari 2024 gelukkig boven verwachting herstelt! We hebben veel nieuwe content gemaakt en Google lijkt dit te waarderen!

Op 21-12-2023 (rode cirkel) verdiende ik mijn eerste commissie via het bol.com partnerprogramma en sinds 10-01-2024 maak ik frequent sales en de aantallen commissies blijven toenemen. Zo heb ik tot nu toe €107,51 via bol.com verdient. Niet slecht…

De verkoper, maar ook ik wist dat er een neerwaartse trend gaande was en ook vertelde te verkoper tegen mij dat hij nagenoeg geen commissies meer verdiende via deze affiliate website. Hij begreep niet dat ik de site van hem wilde kopen en was maar al te blij dat ik dit bloedende project van hem over wilde nemen.

Hij kreeg de site aan de straatstenen niet kwijt 😅

Toch vond ik dit project erg interessant. Waarom?

Heel simpel. Deze site was een concurrent van één van mijn reeds bestaande affiliate website in dezelfde niche.

Sommige helden weten al van het bestaan van mijn strategie: Premium Partnerships.

In het kort: ik geef bedrijven/producten (als ik daar achter sta) extra promotie op mijn affiliate website in ruil voor een maandelijkse betaling (abonnement).

September 2023 verdiende ik met deze strategie €1661,63 netto.

Dit is vanaf september 2023 tot deze maand (februari 2024) agressief gestegen naar €2708,00 netto (€3342,21 bruto).

Ik denk dat jullie al aan voelen waar het naartoe gaat…

Door een website over te kopen in dezelfde niche was ik in staat om mijn maandelijkse inkomsten uit Premium Partnerships binnen 6 maanden van €1661,63 per maand met €1046,37 per maand te laten stijgen naar een bizarre €2708,00 euro (netto per maand). Allemaal door één nieuwe site!

Hierdoor heb ik niet alleen de investering van de overname (bijna) zo goed als terugverdiend, heb ik mijn Premium Partnership klanten nog blijer gemaakt (met meer sales), een budget opgebouwd om mijn imperium met websites nog meer te vergroten en nog meer budget om te investeren in geavanceerde SEO-technieken zoals linkbuilding of ruimte om nog meer schrijvers aan te nemen in mijn content team!

Ik ben in ieder geval heel erg trots op deze vooruitgang en zal binnenkort nog meer data, inzichten en strategieën die ik afgelopen 6 maanden heb opgedaan delen (in de vorm van een nieuwe les) in onze cursus Premium Partnerships.

In deze cursus leer je hoe je deze methode toepast, krijg je al mijn templates om partners binnen te halen en leer ik je de gehele technische set-up van dit soort abonnementen.

Wil je het zelf proberen? Dat kan ook. Hoe deze methode werkt heb ik bijna één jaar terug gedeeld op mijn LinkedIn pagina: https://www.linkedin.com/posts/jaridohmen_woocommerce-mollie-moneybird-activity.

Ik ben erg nieuwsgierig of mensen vragen hebben. Ik help graag! 🚀

Krachtige groet,

Jari

Anne van der Zee en Lisette hebben gereageerd op dit bericht.
Anne van der ZeeLisette

@jari, je blijft overduidelijk de “koning” in Premium Partnerships haha.

Heel knap hoe je dit voor elkaar krijgt en indrukwekkend om deze cijfers te zien. Thanks for sharing!

Ik ben benieuwd naar toekomstige updates 🙂

Jari Dohmen heeft gereageerd op dit bericht.
Jari Dohmen

Netjes! Slim en doordacht aangepakt. Succes met de sites!