Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Coolblue / Partnerize api koppeling

VorigePagina 2 van 2

Hallo,

Ik zet hem even onder dit draadje: Bij mij is het geval dat Coolblue geen voorraad status ophaalt. Alle producten van Coolblue hebben het ‘onbekend’ icoontje. Heb CVS en XML geprobeerd. Enig idee of ik ergens een instelling heb gemist?

Citaat van Bas op 14 oktober 2022, 15:49

Hallo,

Ik zet hem even onder dit draadje: Bij mij is het geval dat Coolblue geen voorraad status ophaalt. Alle producten van Coolblue hebben het ‘onbekend’ icoontje. Heb CVS en XML geprobeerd. Enig idee of ik ergens een instelling heb gemist?

Hoi Bas! Weet je hoe je een productfeed kan onderzoeken? In dit document: https://docs.affiliateheld.nl/probleemoplossing/product-niet-gevonden/ onder de heading: “Oplossing 3: productfeed onderzoeken” leer je hoe je de productfeed kan openen en bekijken.

Wij halen de data op uit de productfeed. Als in de voorraad kolom alles op niet op voorraad staat, dan is CoolBlue dus niet correct in haar data en kunnen we er niet veel aan doen. Kun je dit eens bekijken en terugkoppelen aan ons? Als je er niet uitkomt, wil je dan de productfeed URL eens sturen? Dan kijk ik er eens na.

Hoor het wel!

Hallo Jari,

Had al iets anders gevonden (maar geen idee of dat nu goed blijft gaan). Bij de specifieke producten stond voorraad op ‘Niet bekend’, heb automatisch synchroniseren uitgeschakeld, voorraad handmatig op ‘Op voorraad’ gezet en daarna synchroniseren weer ingeschakeld, dan blijft hij wel op ‘Op voorraad’ staan, maar ik weet nog niet of hij nu update naar ‘Niet op voorraad’ mocht dat voorkomen. 

Ik zal jouw suggestie eens uitvoeren, bedankt!

Groet, Bas.

Jari Dohmen heeft gereageerd op dit bericht.
Jari Dohmen

Goed dat je een alternatief hebt gebruikt, maar wel even in de gaten houden of het zo klopt. We horen van je. Succes!

VorigePagina 2 van 2