Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Zichtbare linknaam kan niet worden aangepast

Hi, excuses als er al naar gevraagd is, maar ik kon het niet vinden na wat zoeken op de community. Ik heb een EAN code gebrukikt voor een product (Bol) en wil eenzelfde product die niet gevonden wordt, handmatig toevoegen.

Echter loop ik daarbij vast. (ik heb al de handleiding erbij gepakt: https://docs.affiliateheld.nl/veelgestelde-vragen/een-aanbieder-tonen/). Bij mij lijkt de naam ook Grijs te zijn (kan ik niet aanpassen). En bij zichtbare linknaam krijg ik de melding

’De invoer voor dit veld heeft niet het juiste formaat.’.
Is dit een bug? Of doe ik iets fout?

Hoi Evelyn,

Bedankt voor je vraag. Goed dat je al onderzoek hebt gedaan en de handleidingen gevonden hebt.

Ik snap denk ik alleen nog niet zo goed, waar het precies fout gaat.

Zou je wellicht een aantal screenshots kunnen toevoegen van wat je precies bedoeld? Wellicht dat we dan ook direct kunnen zien waar het fout gaat 🙂

Ik hoor graag van je.

Hi Dennis,

 

Yes, hierbij:

 

Hoi Evelyn,

De zichtbare linknaam moet in kleine letters zijn en een webadres bevatten (.nl, .com, etc).

In jouw geval zul je dus “coolblue.nl” moeten intypen.

Laat gerust weten of het hiermee opgelost is.

Jari Dohmen en Nunzio hebben gereageerd op dit bericht.
Jari DohmenNunzio

Ik heb hetzelfde, ik gebruik alleen wel kleine letters:


Het maakt ook niet uit wat ik tik, de eerste letter wordt al rood. Hierdoor kan je ook niet opslaan.

Citaat van Martijn de Klerk op 15 maart 2024, 20:45

Ik heb hetzelfde, ik gebruik alleen wel kleine letters:


Het maakt ook niet uit wat ik tik, de eerste letter wordt al rood. Hierdoor kan je ook niet opslaan.

Hoi Martijn,

Bedankt voor je bericht.

De zichtbare linknaam dient altijd een domeinnaamextensie (.nl, .com, etc) te hebben. In jouw geval dien je “amazon.nl” in te vullen.

Laat gerust weten of het zo lukt.