Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

WP website en affliate

Hallo,

Ik heb woodmart wp website. al gelinkt met affliate programma. maar producten van is niet zichtbaar in mijn eigen website. misschien iemand heeft een oplossing of kunnen mijn als beginnende affliater helpen.

alvast bedankt

Hoi Roy,

Ik reageer even hier, aangezien je ons ook gemaild had. Maar via de community zo is ook helemaal prima, al laten we de communicatie wel via 1 kanaal verlopen.

Je vroeg in de mail richting ons of we je tegen betaling kunnen helpen. Uiteraard heb je bij je aankoop van de plugin recht op support en helpen we je graag uit de voeten. Hiervoor hoef je niet extra te betalen.

Je geeft aan dat je onze snelstartgids hebt doorlopen, maar dat het alsnog niet lukt om producten weer te geven op je website. Heb je enig idee waar het mogelijk mis zou kunnen lopen?

Kortom, ik heb meer informatie van je nodig: waar je precies vast loopt, bij welke stappen je bent gekomen en wat je al reeds succesvol hebt gedaan.

Als je dit met ons zo veel als mogelijk kunt delen, kunnen we kijken waar het misgaat en waar je nog hulp bij nodig hebt.

Ik hoor graag van je!