Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Wijzigen van schema.org

Beste AffHeld community,

Wij van OnlineGolferCaddy gebruiken sinds kort de plugin van affiliatieheld en we zijn er erg tevreden over!

Afgelopen week heb ik, met behulp van de plugin, de eerste ‘pricewatch’ toegevoegd aan de volgende pagina: https://onlinegolfercaddy.com/golftrolley/motocaddy/m7/. De 5 sterren heb ik handmatig toegevoegd onder ‘Affiliatie producten’. Het resultaat is gelijk terug te zien in de zoekresultaten:

Schema google

Heel fijn natuurlijk, maar het ‘Review door admin’ gedeelte is niet erg netjes en dat wil ik graag aanpassen. Vraag: hoe kan ik dit aanpassen?

Als ik de JSON bekijk zie ik @type : Person staan en name : admin. Graag zie ik hier staan @type : business en name : Online Golfer Caddy

 

Json source

Daarnaast zijn er ook gelijk een aantal meldingen gekomen bij Google Search Console over het product Motocaddy M7, namelijk:

GSC products schema warnings

Vraag: is dit op de een of andere manier aan te passen via de plugin?

Alvast bedankt!

Groet,

Wouter

Hoi Wouter,

Bedankt voor je vraag en altijd leuk om te horen dat je tevreden bent met de plugin!

Ik heb het onderwerp verplaatst naar “support”, gezien dit een vraag betreft over de Affiliate Held plugin.

De naam “admin” wordt bepaald door de naam van je gebruikersaccount in WordPress. Als je de optie “toon naam in openbaar als” aanpast, zal dit ook gewijzigd worden in de schema markup.

M.b.t. de waarschuwingen die je ziet: die kun je negeren. Dit zijn velden die niet verplicht zijn en ook niet schadelijk zijn als deze niet in gebruik worden genomen. Gegevens zoals “brand” en “sku” worden namelijk niet opgehaald door Affiliate Held en daarom ook niet toegevoegd aan de schema markup.

Als je verder nog vragen hebt, laat het gerust weten 🙂

Groetjes,

Dennis.

Jari Dohmen en OGC hebben gereageerd op dit bericht.
Jari DohmenOGC

Dank Dennis voor het snelle en uitgebreide antwoord.

Dennis van de Ven en Jari Dohmen hebben gereageerd op dit bericht.
Dennis van de VenJari Dohmen