Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Weergave producten (lijst, rooster etc)

Hi Jari en Dennis, nog steeds zo blij met de plugin! Alleen, nu vind ik ineens een andere weergave van de producten mooi(er). Is er een manier om de weergave op alle pagina’s in 1x aan te passen, in plaats van ieder artikel apart te openen en de “stijl” aan te veranderen? Ik kan het in “styling” zo snel niet vinden…

Groetjes Melissa

Hoi Melissa,

Bedankt voor de complimenten. Dat is altijd fijn om te horen! 😀

Helaas is het niet mogelijk om de stijl van de affiliate producten shortcode globaal te veranderen.

Wat je wel kunt doen, om je een hoop tijd te besparen, is gebruik te maken van de volgende plugin: https://nl.wordpress.org/plugins/better-search-replace/.

Alvast een belangrijke waarschuwing: dit is een handige, maar ook gevaarlijke plugin.

Je kunt hiermee namelijk een zogenoemde “search & replace” doen van een bepaalde tekst op je website. Deze plugin spoort dan de zoekterm op die je ingeeft en vervangt het met de term die je ook opgeeft als vervanging.

In jouw geval kun je dus bijvoorbeeld als zoekterm opgeven: style=”grid”
En de vervangterm: style=”list”

Ik raad je wel sterk aan om een backup van je website te maken vóór dat je bovenstaande uitvoert. Mocht er onverhoopt iets mis zijn gegaan, dan kun je altijd terug naar je recente backup. Deze plugin vervangt namelijk alle instanties die hij tegenkomt. Wees daarom specifiek in hetgeen wat je wilt vervangen, zodat je zeker weet dat enkel deze zoekterm vervangen wordt.

Het alternatief is inderdaad om al je blogberichten na te lopen (helaas).

Ik hoop dat je hiermee genoeg informatie hebt. Zo niet, laat het gerust weten.

Jari Dohmen heeft gereageerd op dit bericht.
Jari Dohmen

Ik ga er eens naar kijken, dank je wel!!

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven