Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Website offline :/

Wilde vanochtend mijn website openen, zie ik opeens dat de site offline is (HTTP ERROR 500). Heb het idee dat dit aan de hostingprovider ligt (strato). Iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen oplossen/zou kunnen voorkomen in de toekomst? Denk dat het verstandig is om naar een andere hostingprovider te gaan, weet niet of jullie misschien suggesties hebben? Het is echt heel vervelend om te zien dat je site offline is.

Alvast bedankt voor het helpen iedereen.

Hoi Samuel,

Ik zou inderdaad z.s.m. naar een andere hostingprovider overstappen. We horen van veel helden dat Strato voor problemen zorgt en bovendien erg langzaam is qua websitespeed.

Zelf gebruiken we al jaren Vimexx. Snelle servers, goede uptime en top support.

Heb jij of iemand anders misschien enig ervaring met dit? Ik kan mijn website maar niet online krijgen, lukt maar niet om die http 500 error op te lossen.

Hoi Samuel,

Ik raad je aan om contact op te nemen met Strato om te achterhalen waar het probleem ligt. Zij kunnen in de error logs zien wat er gebeurt is en je website weer online halen.

Eventueel kun je deze artikelen doornemen als je het zelf wilt proberen op te lossen:

Let wel op dat als je zelf in de bestanden zaken gaat aanpassen, dat je altijd zorgt voor een recente backup (heel belangrijk!).

Maar ik raad je vooral aan om het eerst via je hosting (Strato) op te lossen.