Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Webhosting wordpress of woocommerce

Hi!

Zojuist de cursus premium partnerships afgerond, dus klaar om te beginnen. Ik wil gaan veranderen van hosting partij want mijn website is echt heel traag op het moment. Bij de hosting partij geven ze aan dat dit onder andere komt door de woocommerce plugin.

Ik wil sowieso gaan overstappen naar een andere hosting partij want naar mijn mening ligt het ook aan de laadtijd van de server. Maar nu twijfel ik even of ik wordpress hosting of woocommerce hosting nodig heb? Als je aan de slag wilt ook met het abonnementsmodel, verder alleen affiliate marketing toepast.

Hoor het graag!

Hoi Boukjr @infodigitalluna-nl,

Wat leuk om te horen dat je de cursus af hebt. Wat vond je er van? Wellicht heb je nog vragen of opmerkingen? Deze kun je stellen in dit community gedeelte: https://affiliateheld.nl/community/forum/algemeen/. Ben echt benieuwd of je specifieke vragen hebt, help je graag verder 😊!

Wij hosten al onze websites bij vimexx.nl (geen affiliate link). Zelf zou ik altijd aanraden hier je website(s) te hosten. Top support en goede techniek. Je kunt hier kiezen voor “Webhosting Nederland”. Hierbij hoef je geen specifieke hosting te kiezen voor WordPress of WooCommerce hosting. Bij Vimexx, neem je gewoon een pakket af, waarbij je vervolgens toegang krijgt tot je DirectAdmin (controlepaneel) waarbij je je website zelf kan installeren. Je ziet steeds vaker dat hosting bedrijven specifieke WordPress webhosting verkopen. Dit hoeft in principe dus niet, aangezien je WordPress zelf installeert op een algemeen hosting pakket.

Vimexx.nl heeft ook een verhuisservice mocht je hier gebruik van willen maken.

Bedankt voor je bericht en mocht je nog vragen hebben, hoor ik dat heel graag!