Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Waar moet je allemaal rekening mee houden als beginnende affiliate marketeer?

Beste Affiliate Held

Natuurlijk is consistent nuttige en unieke content maken een heel erg belangrijk punt als je een beginnende affiliate bent, maar naast content maken en connecties opbouwen. Wat kan je nog meer doen als beginnende affilate die niet zoveel bezoekers heeft om alle kansen die mogelijk zijn te pakken? Ook wil ik nog laten weten dat ik enorm veel informatie uit jullie podcast heb gehaald, daar wil ik jullie graag voor bedanken!

Groetjes Ram

Jari Dohmen heeft gereageerd op dit bericht.
Jari Dohmen

Goedemorgen @ram,

Wat leuk om te horen dat je mijn podcast hebt geluisterd! Echt leuk om te horen. Via welk platform kijk/luister je? Altijd goed om te weten. Er zijn nu 5 afleveringen en ik blijf uiteraard mooie content maken 😊! Ik denk dat je met het kijken van de podcast wel echt een stap voor hebt op andere beginners. Ik bespreek met een aantal experts echt een aantal zaken wat je niet op internet vindt.

Verder is consistentie en eerlijke content maken één van de belangrijkste zaken. Focus je op producten waar je achter staat. Ik merk dat nu ook heel erg. Ik heb op dit moment twee lopende affiliate projecten. Eén internationaal project, waarbij de verkopers waarmee ik samenwerk zelf producten ontwikkelen, high-end zijn en ik echt achter sta en mijn Nederlandse site is toch net wat meer gericht op kleinere minder dure producten die ergens worden ingekocht. Ik sta er wel achter, maar toch niet hoe ik het zou willen. Helaas.

Kortom: focus je op producten waar echt op gezocht wordt, waar je mooie commissies mee kan hebben en houd goed contact met je adverteerder. Ik denk als beginnende affiliate is de aflevering van Jennifer (aflevering #3 van de podcast) heel waardevol over hoe je hiermee moet omgaan.

Verder denk ik dat de community te klein is om een heel stappenplan te geven voor beginnende marketeers. Je kunt beter specifieke vragen stellen, zodat we je daarmee kunnen helpen. Ben benieuwd of je nog vragen hebt!

Gr. Jari