Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Waar gaat het mis?

Hallo allemaal,

 

Het lukt mij maar niet, wellicht ligt dat aan mijn leeftijd ;-). Maar: nooit te oud om te leren toch?

Ik wil bijvoorbeeld de footer kunnen bewerken zoals het toevoegen van Algemene Voorwaarden, BTW- en KvK-nummer, Sociale links etc.

Wat ik ook probeer, ik kom niet in een modus om de footer te kunnen bewerken. De huidige footer is de basis van de template maar dan?

 

Net zoals het niet kunnen toevoegen van een sidebar mij maar niet lukt, heb ik het vermoeden dat er iets kan mankeren aan de (basis)instellingen van de template?

Wie weet raad?

Fijne zondag!

Hoi Wim,

Bedankt voor je vraag.

Je bent zeker nooit te oud om te leren 😉

Ik help je graag verder.

De footer kun je bewerken door eerst naar de Site Editor te navigeren (“Weergave > Editor” in je WP dashboard).

Vervolgens is de footer in iedere template zichtbaar en ook bewerkbaar. Je klikt dus eerst een willekeurige template aan en klikt vervolgens op het footer blok. Daarna kun je de gewenste instellingen wijzigen, de nodige tekst toevoegen zoals je wenst, etc.

Succes!

Zoeken

Nieuwste reacties

Hallo!
Cookies
Bot-clicks
Linkbuilding?
Eerste sale!