Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Vraag overzicht affiliate producten

Hi affiliatehelden!

Ik ben druk bezig met het nóg mooier maken van de gepresenteerde affiliateproducten via de affiliateheld plugin.

Nu wil ik al een lange tijd een scheidingslijn tussen de verschillende producten hebben wanneer ik alle producten uit een in affiliateheld aangemaakt productcategorie in de blog zet, maar krijg dit maar niet voor elkaar:

(Zie, geen scheidingslijn tussen twee verschillende producten).

Dit, ondanks dat ik volgens mij de instellingen in de plugin juist heb gezet:

 

Heeft iemand hier ervaring mee en weet diegene hoe dit komt? Mogelijk dat mijn theme wat tegenhoud? Een voorbeeldpagina van mijn website is: https://greentourist.nl/reisproducten/reisaccessoires/beste-wereldstekker-kopen/

En nu ik toch bezig ben met vragen stellen 😉 … Ik heb hele kleine ‘witte’ hoekjes aan de uiteindes rondom mijn verkopersbutton. De knop is dus afgerond, wat ik wil, maar er zitten witte hoekjes (wat ik niet wil):

Ik zou deze hoekjes erg graag weg hebben en heb dus ook al lang gekeken naar een oplossing hiervoor.. je raadt het al.. zonder succes! Iemand die hier ervaring mee heeft en weet hoe ik dit op kan lossen?

 

Thanks in advance 🙂 !

Hoi Stef,

Bedankt voor je vragen.

Zou je in het optie veld “Hoogte scheidingslijn” een waarde van minimaal 1 kunnen invullen? Als het goed is, moet de scheidingslijn dan werken.

Wat betreft de witte hoekjes, zou je onderstaande CSS code kunnen toevoegen via “WordPress > Weergave > Customizer > Extra CSS”:

.ah-affiliate-products-product-merchant-button-wrapper { border-radius:10px; }

Laat gerust weten of je zo verder kunt.

Hallo Dennis,

Ik zag dat je bovenstaande CSS code had gedeeld voor het verwijderen van de witte hoekjes. Dit heb ik in mijn thema toegepast en het werkt top!

Heb je toevallig ook een CSS code voor het verwijderen van de witte hoekjes bij de verkoper CTA knop? Hier heb ik namelijk wel nog de witte hoekjes (zie afbeelding)

Alvast bedankt!

Citaat van Niels Janssen op 3 februari 2024, 22:27

Hallo Dennis,

Ik zag dat je bovenstaande CSS code had gedeeld voor het verwijderen van de witte hoekjes. Dit heb ik in mijn thema toegepast en het werkt top!

Heb je toevallig ook een CSS code voor het verwijderen van de witte hoekjes bij de verkoper CTA knop? Hier heb ik namelijk wel nog de witte hoekjes (zie afbeelding)

Alvast bedankt!

Hoi Niels,

Bedankt voor je vraag.

Ik kan dit niet nabootsen op mijn lokale omgeving. Zou je de pagina van je website willen delen waarop dit gebeurt, zodat ik het nader kan onderzoeken? Je mag de pagina ook mailen naar ons via ons contactformulier.

Ik hoor graag van je.

Hallo Dennis,

Thanks dat je hier zo snel al naar hebt gekeken. Ik gebruik dit blok bijvoorbeeld op deze pagina: https://teckelpedia.nl/kennisbank/top-5-anti-lekbakken-voor-honden/

Citaat van niels.janssen op 4 februari 2024, 21:41

Hallo Dennis,

Thanks dat je hier zo snel al naar hebt gekeken. Ik gebruik dit blok bijvoorbeeld op deze pagina: https://teckelpedia.nl/kennisbank/top-5-anti-lekbakken-voor-honden/

Hoi Niels,

Geen probleem. Bedankt voor het doorsturen van de pagina.

Je kunt de witte hoekjes oplossen met onderstaande CSS code.

.ah-affiliate-products-product-merchant-cta-wrapper { border-radius:10px; }

Laat gerust weten of het zo lukt.

niels.janssen heeft gereageerd op dit bericht.
niels.janssen

Het is gelukt Dennis. Harstikke bedankt 🙂

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven