Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

voorstelronde

hoi allemaal,

mijn naam is Kevin Zwart, ik ben 28 jaar en ik woon in een klein dorpje net boven Alkmaar. Ik werk sinds ik 16 jaar ben in de supermarkt. ik ben van vakkenvuller doorgegroeid naar supermarktmanager. Echter begonnen de werkdruk en de variërende tijden maar ook lange dagen mij op te breken en merkte ik halverwege 2023 dat het zijn tol begon te eisen. Ik dreigde overwerkt te raken en heb gelukkig op tijd de overstap gemaakt naar een kantoorbaan defensie waar ik nu juist het tegenovergestelde ervaar.

Rond 18 jaar begon ik een enorme passie te ontwikkelen voor sporten in de sportschool en bouwen van een droomlichaam. Ik heb mogen genieten van goede resultaten en dat gunde ik andere mensen ook. Ik bedacht om een soort ”healthcenter” te ontwikkelen waar je diverse faciliteiten kunt vinden m.b.t. sporten, recreatie, gezondheid en herstel. Mede door deze passie heb ik mijn vriendin leren kennen die nagenoeg exact dezelfde toekomstplannen heeft. zij volgt een studie als diëtiste wat uiteraard goed aansluit bij onze droom.

Ik zou het heel gaaf vinden om mijn droom te kunnen opbouwen in deze niche. Ik ben compleet onervaren maar ik hoop uiteindelijk iets toe te kun voegen aan deze community. Ik ben super gemotiveerd om aan de slag te gaan!

Groeten,

Kevin Zwart

 

Jari Dohmen heeft gereageerd op dit bericht.
Jari Dohmen

Welkom Kevin!

Tof dat je na ons telefoongesprek van gister aan de slag bent gegaan met de cursus. Net zoals dit bericht, kom je heel erg gemotiveerd en gepassioneerd over. Dat gaat je zeker helpen tijdens je affiliate marketing reis.

Stel zeker vragen in de community als je ergens tegenaan loopt, zo blijven we elkaar helpen.

Succes en tot snel!

Kevin Zwart heeft gereageerd op dit bericht.
Kevin Zwart

Hoi Kevin,

Welkom in de community! 🙂

Leuk dat je de tijd hebt genomen om je voor te stellen en interessant om je verhaal te lezen. Een partner met dezelfde toekomstplannen is een hele dikke win, samen sta je sterker 💪🏻

Ik wens je veel succes toe en als je vragen hebt, stel ze gerust hier.