Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Voorstellen

Hoi helden,

Ik ben Eddy, een geboren en getogen Gentenaar.

Nieuw in de online wereld en zet mijn 1ste voorzichtige stappen in de affiliate wereld. Hoop hier heel veel te leren en dat ik hier om hulp kan vragen/krijgen van hoe alles werkt en ik op termijn een mooi zakcentje kan verdienen.

Dus ik start van nul en hoop binnen een jaar voldoende geleerd te hebben om affiliate marketeer te zijn.

Groetjes uit Gent

Hoi Eddy,

Welkom in de Affiliate Held community.

Heel veel succes gewenst met je eerste project als affiliate!

Bij vragen horen we graag van je 🙂

Eddy Michhoudt heeft gereageerd op dit bericht.
Eddy Michhoudt

Yay een mede-Belg op het forum! Succes ermee, de beste tip die ik kan geven is gewoon blijven doorzetten of zoals jullie het zeggen: nie pleuje. Het is een lang en soms teleurstellend proces, maar met inzet en inzicht kom je wel aan een mooi inkomen.

PS: zelf ook 6 jaar in Gent gewoond, eerst als student en dan als SEO-er in 2004 bij een van de eerste online marketing bureautjes van België (bSeen). Sweet memories…

Eddy Michhoudt heeft gereageerd op dit bericht.
Eddy Michhoudt

Hoi Eddy! Leuk dat je wilt leren in deze community en ook leuk dat je je voorstelt. Welkom!

Mag ik vragen wat je achtergrond is in werk? Heb je kennis van marketing, heb je ooit eerdere websites gemaakt? Ben benieuwd hoe je terecht bent gekomen bij affiliate marketing en wat je kracht is.

Als ik een tip voor je zou hebben is dat je groter mag denken 🏆. Je hebt het over een “mooi zakcentje” verdienen. Met affiliate kun je echt heel veel grote dingen neerzitten, alsook een stabiele en rijkelijke business. Ik zie een zakcentje meer als iets voor erbij. Ik snap dat je nu niet alles laat vallen voor te kunnen focussen op affiliate marketing, maar groter denken gaat je wel helpen om grotere successen te halen!

Succes en ik help je graag een spiegel voor te houden om alleen maar groter te kunnen groeien 🙏🏼.

hoi Jari,

Altijd zelfstandig geweest van “87 – 2015, actief geweest in de bouwsector. Dus heb ook al een bepaalde leeftijd mee, ben 63 jaar.

Is eigenlijk allemaal gestart als hobby en nieuwsgierigheid of het echt wel mogelijk is om iets stevigs te bouwen en er uiteindelijk een goed verdienmodel aan over te houden.

In 2012 begonnen met content te maken voor LeerWiki met de bedoeling via adsense een zakcentje te verdienen. Heeft nooit gewerkt zoals ik dacht, na zo’n 350 teksten geschreven te hebben ben ik ermee gestopt. Heb daar wel heel af en toe eens iets verkocht via paypro, ik noemde het altijd een toeval.

Ben dan overgestapt naar het platform van Yoors, heb daar ook zo’n 200 teksten staan en daar heb ik dan wel een mooi zakcentje verdiend, Werd betaald om content te maken. Nu is de verdienste weggevallen door omstandigheden binnen het beleid van het platform, vandaar dat ik naar affiliate aan het kijken ben.

Wat websites bouwen betreft, ben redelijk thuis of beter gezegd heb een goede basis kennis van wordpres en elementor. Ook al heel veel gelezen en soms wel eens een cursus gekocht van verdienmodellen maar uiteindelijk nooit echt de tijd of kennis gehad om er iets mee te doen.

Als hobby wel een website online gezet, maar er zelden iets mee verdiend. Maar denk dat mijn niche een beetje teveel concurentie heeft. Dus ik denk dat ik wel hulp kan gebruiken met iets deftigs op te stellen dat werkt.

Heb nu ook de tijd om eraan te werken zoals het hoort want ik ben elke dag thuis. Ben benieuwd naar het vervolg….

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven

hoi Yannick,

Belgen onder elkaar dus, kom je niet veel tegen op forums. Het mooie Gent verlaten, mis je het niet? Waarschijnlijk als student veel aan de Overpoorstraat geweest?

Ben benieuwd wat het mij gaat brengen het affiliate verdienmodel…..

 

Citaat van Eddy Michhoudt op 20 december 2022, 10:14

hoi Yannick,

Belgen onder elkaar dus, kom je niet veel tegen op forums. Het mooie Gent verlaten, mis je het niet? Waarschijnlijk als student veel aan de Overpoorstraat geweest?

Ben benieuwd wat het mij gaat brengen het affiliate verdienmodel…..

 

Mijn kot was in de sint-pietersnieuwstraat, rechtover de nachtwinkel, naast de chocoladebar. Ik ging Pi-nuts -> snooker op het plein (naam kwijt) -> Julien -> overpoort (meer dan 1 café) -> Julien -> Slapen. En dat 2x per week. Daarna woonde ik in een studio boven de Pane e Vino pizzeria rechtover Ibis in de Verlorenkost. Minder uitgaan, maar wel echt druk en genoeg stamcaféetjes op wandelafstand.

Natuurlijk mis ik dat allemaal, maar ik ben geen 20 meer, jammer genoeg. Ik woon nu liever in een kleine gemeente waar alles wat rustiger is eerlijk gezegd.

Zoals eerder al gezegd, als je tijdens het opbouwen op een probleem stuit – gewoon hier neerleggen, we delen allemaal dezelfde passie.

Jari Dohmen en Eddy Michhoudt hebben gereageerd op dit bericht.
Jari DohmenEddy Michhoudt

Hoi @Eddy,

Mooi verhaal en ik denk dat je veel kennis hebt als je dus meer dan 500 blogs/content hebt geschreven. Met de juiste tijdsinvestering in de juiste niche ga je echt wel ranken en minder “toevalstreffers” krijgen (zoals je het zelf zegt).

Wat is de niche waar je je in wilt gaan verdiepen? Concurrentie bestaat in iedere niche, maar is soms denk ik wel wat “overrated”. Aangezien je aangeeft dat je iedere dag thuis bent en tijd hebt om eraan te werken denk ik echt dat je successen kan gaan behalen. Consistentie en tijd zijn zo belangrijk!

Misschien moet je binnenkort een nieuw topic openen in de “feedback” sectie. Dan kan je wat gerichter om feedback vragen op een blog en dan kunnen we je met z’n alle feedback geven 🍀🙏🏼!

Succes en hoor graag van je!

Eddy Michhoudt heeft gereageerd op dit bericht.
Eddy Michhoudt