Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Voorstellen: Nick de Reuver

Hoi mede-affiliates,

Leuk om jullie hier op het forum te ontmoeten. Ik ben Nick de Reuver, 33 jaar en woonachtig in Drunen. Ik ben in 2013 begonnen met het bouwen van websites in WordPress en Magento. Daarbij merkte ik al snel dat dit niet iets was wat ik de rest van mijn leven wilde gaan doen. Ook merkte ik dat er niet meteen bezoek op je website komt zodra deze live staat.

Daarom ben ik me destijds gaan verdiepen in alle facetten van online marketing. Daarbij trok het onvoorspelbare en onbekende van SEO me het meeste dus daar heb ik me in doorontwikkeld. Ik heb toen ook van smartphone-reparateur een stap kunnen maken tot Junior SEO consultant bij een online marketing bureau hier in de buurt. Binnen 2,5 jaar heb ik daar een mooie groei kunnen maken tot Head of SEO, ongeveer anderhalf jaar later heb ik de overstap gemaakt naar een ander groot online marketing bureau waar ik ook als Lead SEO aan de slag kon. Helaas kon ik daar mijn draai niet helemaal vinden en heb ik in september 2021 besloten om fulltime voor mezelf aan de slag te gaan.

Ik heb meerdere websites maar de website waar het meeste verkeer op binnenkort is op dit moment https://5top.nl. Ik ben druk bezig om deze site verder uit te breiden om nog meer organisch verkeer binnen te halen. Daarnaast ben ik bezig met een redesign van mijn reisblog en een hoop nieuwe content en SEO verbeteringen. Ook werk ik aan een eigen affiliate tool in de reisbranche. Als kers op de taart werk ik ook nog 1 dag per week freelance voor een van de grootste online marketing bureau’s van de wereld aan uitdagende technische SEO vragen.

Ik ben erg onder de indruk van het werk van Dennis en Jari en het volwassen product dat ze op korte tijd op de markt hebben kunnen zetten. Elke update is ook een hele mooie verbetering waarbij ze luisteren naar de community. Daar zal dit forum ook een goed medium voor zijn en natuurlijk om met andere affiliates in contact te komen.

Ik ben benieuwd naar jullie verhalen, affiliate websites en geheimen!

Jari Dohmen heeft gereageerd op dit bericht.
Jari Dohmen

Hoi Nick!

Leuk om je verhaal zo te lezen, welkom! Met jouw ervaring als Head of SEO zal jouw bijdrage aan deze community zeker waardevol zijn. Ik ben benieuwd!

Thanks voor de complimenten en jij bent benieuwd naar onze geheimen en verhalen, maar ik ben ook benieuwd naar jouw echte affiliate geheim(en). Is er een “golden nugget” die je met ons wilt delen?

Gr. Jari

Verwijderde gebruiker heeft gereageerd op dit bericht.
Verwijderde gebruiker

Thanks! Er zijn meerdere golden nuggets om te delen. Maar wat ik vaak zie gebeuren in affiliate marketing is dat bepaalde concepten 1-op-1 gekopieerd worden in de hoop op succes.

Mijn tip is dan ook: probeer eens echt meerwaarde te bieden voor je lezers en ze te voorzien van de informatie waar ze écht naar op zoek zijn en probeer het altijd 2 stappen beter te doen dan je concurrentie. Dit kan uiteraard in allerlei vormen, denk bijvoorbeeld aan het bundelen van allerlei informatie op één plek, diepgaande informatie of reviews geven, goed onderbouwde aankoopadviezen, tools, datavisualisatie.

Dennis van de Ven en Jari Dohmen hebben gereageerd op dit bericht.
Dennis van de VenJari Dohmen

Welkom in de community!

Tof dat je je verhaalt deelt. Grappig om te zien hoe iedereen zo van elkaar verschilt. Bij mij was websites bouwen liefde op het eerste gezicht en bij jou was het direct: “next!”. Maar goed dat iedereen zijn eigen vakgebied heeft 😉

Ook al ben ik zelf niet actief in de reisbranche, ben wel benieuwd naar wat je neer gaat zetten met de tool. Houd ons gerust op de hoogte.

Jari Dohmen en Verwijderde gebruiker hebben gereageerd op dit bericht.
Jari DohmenVerwijderde gebruiker

Goed punt @nick-de-reuver! Hopen op succes is nooit goed…

Goede tip! Denk dat dat wel de key is van waar we allemaal mee bezig zijn. Content = King! Echte meerwaarde bieden en autoriteit uitstralen. Ik ben ook benieuwd naar de reis tool. Keep us posted!

Verwijderde gebruiker heeft gereageerd op dit bericht.
Verwijderde gebruiker