Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

voorstellen: Janneke

Hoi allemaal,

mijn naam is Janneke en ik ben momenteel werkzaam in de kinderopvang. Op het gebied van Affiliate marketing en websites maken en onderhouden heb ik (nog) geen ervaring. Ik ben tevens begonnen met de cursus om hier wat meer kennis over op te doen. Tips zijn uiteraard welkom 😉

Sinds kort ben ik werkzaam in de kinderopvang, ik zit hier helemaal op mijn plekje. Alleen heb ik veel vrije tijd over voor mijn gevoel. Ik ben graag een bezig bijtje en nu mijn werkweek nog maar 36 uur is ipv 6o tot 80 uur, miste ik het om zoveel te werken. Na veel inlezen over Affiliate marketing kwam ik bij de 101 cursus terecht en die sprak me aan. De bedoeling is ook zeker niet om binnen nu en een jaar geld te kunnen verdienen, maar het bezig zijn met iets wat me altijd al wel interesseerde scheelt een hoop!

Ik zie graag jullie tips en tricks voorbij komen wat betreft het maken van een website en het onderhouden, aangezien dit nog niet mijn specialiteit is.

 

groetjes!

Jari Dohmen heeft gereageerd op dit bericht.
Jari Dohmen

Hoi Janneke,

Welkom in de Affiliate Held community! Gaaf dat je aan de slag bent gegaan met de AM101 🙂

Aan je instelling te horen denk ik dat affiliate marketing zeker iets voor jou is.

Wat betreft het maken en onderhouden van een website; dit is eigenlijk het minst moeilijke en minst interessante deel van het opzetten van een succesvolle affiliate website. Een website heb je tegenwoordig zo opgezet en het onderhoud stelt vrij weinig voor. Verlies je daar dus zeker niet in!

Het belangrijkste is om op korte termijn te gaan beginnen met het maken van goede content voor de juiste zoekwoorden. Dit ga je allemaal leren in de cursus.

Heel veel succes!

Jari Dohmen heeft gereageerd op dit bericht.
Jari Dohmen

Hi Janneke,

Welkom tot de community!

Ben je gewend om 60 tot 80 uur per week te werken? Mag ik vragen wat je eerst deed? Zelf merk ik juist dat het vele werken op lange tijd te veel energie kost. Probeer je hier niet in te gaan verliezen.

Alle tips ga je inderdaad lezen in de cursus zelf. Uiteraard kun je vragen gaan stellen over de community.

Heb je al een idee over in wat voor een niche je wilt gaan opereren? Erg nieuwsgierig!

Succes en laat zeker weten wanneer je tegen iets aanloopt!

Hoi hoi,

hiervoor werkte ik in de jeugdzorg. Er werd gezorgd voor een thuis dmv kinderen opvangen en mee laten draaien in het gezin.

zelf zit ik te denken aan een niche richting ontwikkeling van kinderen door middel van spel.

Interessant allemaal! Heb je kinderen mee laten draaien in je eigen gezin? Soms zie je dat gebeuren, toch?

De niche in de ontwikkeling van het kind d.m.v. spel kan een interessante zijn. Heb je al onderzoek gedaan naar deze doelgroep?

De kinderen draaide niet mee in mijn eigen gezin, maar met zoveel uur werken gaat het voor beide heel vertrouwd voelen natuurlijk.

met het onderzoek ben ik bezig, maar ik weet dat ik een breed scala kan bereiken, denk hierbij aan ouders, leerkrachten en pedagogisch medewerkers.

Ben blij voor je dat je de keuze hebt gemaakt om qua uren een stapje terug te doen. Ook mooi dat je dit kan doen. Sommige mensen blijven gevangen in een aantal absurd hoge uren norm.

Wat betreft je affiliate site ben ik heel benieuwd hoe je je op je doelgroep gaat focussen. Kijken uit naar meer berichtjes van je!