Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Voorstellen: Boyd en Wouter van Caddy Marketing

Hallo AffiliatieHeld Community,

 

Wij zijn Boyd en Wouter van Caddy Marketing. Beide 2 fanatieke golfers van eind 20. De golfbaan is ook de plek waar we elkaar hebben leren kennen. Boyd was net afgestudeerd en bezig met diverse online projecten, waaronder: zeemeerminshop en mijnterrasoverkapping. Wouter werkte destijds als hockeytrainer en heeft in 2016 top-hockey.nl opgericht. Een hockey site voor en door hockeytrainers.

Met beide ervaring in het bouwen van webshops en websites zijn we het bedrijf Caddy Marketing begonnen. Regelmatig werken we aan externe projecten (voor klanten) voor het bouwen van websites, webshops en ook de online marketing. Dit is leuk om te doen, maar wat nog leuker is is het werken aan eigen projecten.

Zo kwamen we eind vorig jaar op het idee om onze passies te combineren en hebben we de site Online Golfer Caddy opgezet. Online Golfer Caddy werken we met heel veel plezier aan en stap voor stap proberen we steeds meer, online, een grote speler te worden. Een autoriteit op het gebied van alles wat te maken heeft met golf.

Het afgelopen jaar hebben we echt een enorme groei meegemaakt en dat heeft ook mede te maken met de plugin van AffilitieHeld. Eerder dit jaar waren we van plan zelf een tool te maken om prijzen te vergelijken, maar via Google kwam ik al snel bij AffiliatieHeld terrecht. We zijn daar erg tevreden over en vooral de support vanuit Jari en Dennis. Dank daarvoor!

We zien dat deze community steeds actiever begint te worden en daar willen wij een steentje aan bijdragen. We zullen later nog wat resultaten delen, van voornamelijk onze eigen golf site Online Golfer Caddy. We hopen daarmee ook weer nieuwe ideeën op te doen en eventueel andere te motiveren om door te gaan, want affiliatie marketing is een kwestie van de lange adem.

 

Groeten,
Boyd en Wouter

Jari Dohmen heeft gereageerd op dit bericht.
Jari Dohmen

Hoi Boyd en Wouter,

Gaaf dat jullie de tijd nemen voor een introductie. Dan weten we een beetje wie we voor ons hebben 😉

Dat jullie ervaring hebben met het bouwen van websites is te zien; de affiliate site ziet er tip-top uit. Complimenten!

Succes verder met alle affiliate werkzaamheden en ik kijk ook zeker uit naar een post met de resultaten die jullie behalen (jullie hebben me nieuwsgierig gemaakt met de enorme groei).

Leuk om te horen dat de groei aanwezig is! Ik sta te popelen om jullie post over resultaten te mogen lezen. Hopelijk tot snel 🍀!