Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Volgorde aanpassen

Dag,

Allereerst bedankt voor de update!

Is het een optie, of kan dat meegenomen worden in een latere versie, om de volgorde aan te passen naar op voorraad en de goedkoopste bovenaan? Nu krijg je soms dit soort volgordes:

Het mooiste zou zijn om een optie te hebben om te sorteren op prijs + shops te verbergen die het momenteel niet op voorraad hebben.

Als het er al wel in zit, dan hoor ik graag hoe dat ingesteld moet worden 🙂

Hoi Bart,

De combinatie van op voorraad en de goedkoopste bovenaan is helaas nog niet mogelijk met de plugin, maar is wel een goede suggestie! 🙂

Het is inderdaad wel al mogelijk om alleen op voorraad te sorteren of alleen op goedkoopste, maar nog niet de combinatie van.

Ik heb het meteen genoteerd op onze backlog en zodra we hier tijd voor hebben, kunnen we kijken hoe we dit kunnen integreren in de plugin.

Bart heeft gereageerd op dit bericht.
Bart

Hoi Bart,

Kleine update: in de nieuwste beta versie van de plugin heb ik een aantal nieuwe sorteeropties toegevoegd voor verkopers waaronder degene die je voorstelde (op voorraad én goedkoopste).

Ik verwacht dat er voorlopig nog geen officiele release uitgebracht zal worden omdat we altijd proberen meerdere zaken tegelijk mee te nemen. Maar voor nu kun je op eigen risico de beta gebruiken, mocht je dat willen.

Zie dit documentatie artikel voor de risico’s van het gebruiken van beta versies: https://docs.affiliateheld.nl/algemeen/beta-versies-downloaden/.

Jari Dohmen en Bart hebben gereageerd op dit bericht.
Jari DohmenBart

Klasse werk. Ik ben niet zo happig om met een beta te werken op een live website. En wacht daarom de update van de normale versie van de plugin af.

Dennis van de Ven en Jari Dohmen hebben gereageerd op dit bericht.
Dennis van de VenJari Dohmen