Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Verwijderen van een leverancier

Is het mogelijk om een leverancier te verwijderen van alle producten? Ik heb wel de sync hiervoor uitgezet, maar de prijs van die leverancier blijft nu bij alle producten staan. 1 voor 1 de producten nalopen zou aardig wat tijd kosten, vandaar dat ik op zoek was naar een simpele oplossing als dat mogelijk is.

 

 

Jari Dohmen heeft gereageerd op dit bericht.
Jari Dohmen

Hoi Bart,

Bedankt voor je bericht.

Onder “Affiliate Held > Modules > Affiliate producten > Verkopers > Uitgesloten verkopers” kun je verkopers toevoegen waarmee je de verkoper kunt verwijderen van al je producten. Om ze in de back-end ook te laten verdwijnen dien je na het instellen van deze functie nog alle productgegevens opnieuw op te halen.

Voor meer informatie, zie hoofdstuk 3.8: https://docs.affiliateheld.nl/module-affiliate-producten/affiliate-producten-instellingen/

Laat gerust weten of je hiermee verder kunt.

Jari Dohmen en Bart hebben gereageerd op dit bericht.
Jari DohmenBart

Dank, dit werkt. Moest wel even verschillende producten langs lopen om de featured image weer te selecteren.

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven

Hoi @dennis

 

Is het ook mogelijk om dit toe te passen op een enkele product.

Dus stel dat ik Bol.com niet wil laten meedraaien bij Product A maar wel bij Product B?

Hoi Rik,

Bedankt voor je vraag.

Het is niet mogelijk om op shortcodeniveau verkopers uit te sluiten. Wel kun je specifieke verkopers wél tonen op shortcodeniveau.

Deze optie heet “toon specifieke verkoper(s)”.

Je kunt de optie vinden in het “affiliate producten” Gutenberg blok of in de shortcode configurator.

Kun je daar iets mee?

Ja, ik heb dit inderdaad gevonden.
Maar hoe weet ik nu welke verkoper waar bij hoort?
Moet ik de namen van de verkopers met Komma scheiden?

Dus als ik runningdirect.nl NIET wil tonen en de rest wel. wat moet ik dan invullen bij de code

Hoi Rik,

Je moet de namen inderdaad met komma’s scheiden: “bol.com, runningdirect.nl” etc.

Als je alleen runningdirect.nl NIET wilt tonen, vul je bijv. het volgende in bij de shortcode voor dit specifieke product: “bol.com, shoefresh.eu” (zonder aanhalingstekens uiteraard).

Overigens kun je ook overwegen de optie “handmatig gesorteerde verkopers” (Affiliate Held > Modules > Affiliate producten > Verkopers) te gebruiken. Zo kun je bol.com en shoefresh.eu boven runningdirect.nl zetten zodat die minder opvalt/minder op geklikt wordt door bezoekers (mocht dat zijn wat je wilt).

Let wel op dat dit een globale optie is en dus van toepassing is op al je producten. Maar kan mogelijk handig zijn.

Laat gerust weten of je hiermee verder kunt.

Zoeken

Nieuwste reacties

Hallo!
Cookies
Bot-clicks
Linkbuilding?
Eerste sale!