Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Verkoper laad niet

Dag daar ben ik weer 😉

Ik merk dat ik de producten van coolblue elke keer handmatig moet opzoeken. Als ik het EAN nummer intyp dan krijg ik wel de andere verkopers geladen maar niet die van coolblue. En daarbij zijn sommige producten die op de website van coolblue staan helemaal niet te vinden met handmatig zoeken terwijl die wel op voorraad online staan?

Ik heb hier al naar oplossingen gezocht maar kan niets vinden hierover…

 

Hoi @maronk,

Bedankt voor je bericht.

  • Helaas kunnen de EAN codes van Coolblue inderdaad afwijken van bol.com, waardoor producten niet aan elkaar gematcht kunnen worden. Als de EAN codes verschillen voor hetzelfde product, dien je de verkoper handmatig aan het product toe te voegen. Let wel op dat Coolblue wel eens “variaties” of “bundels” gebruikt voor producten waardoor ze toch nét wat anders zijn dan die van bol.com, waardoor inderdaad de EAN code verschilt en de verkopers niet gematcht worden binnen 1 product.
  • Wat betreft het niet vinden van producten in de EAN code zoeker, kun je gebruik maken van de optie “maximaal aantal resultaten in EAN code zoeker” onder “Affiliate Held > Modules > Affiliate producten > Producten”. Door deze optie hoger in te stellen, krijg je meer producten te zien. Verder is het belangrijk om zeer gericht te zoeken, niet enkel op de producttitel. Gebruik bijv. ook eens het Coolblue artikelnummer om producten te vinden van Coolblue.

Laat het gerust weten mocht je nog vragen hebben.

maronk heeft gereageerd op dit bericht.
maronk