Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Verifieren Website

Ik ben goedgekeurd door Tradetracker, maar nu moet ik de website verifiëren , zegt ie.

Ik snap alleen niet hoe, de manual zegt dat ik een stuk code moet kopiëren en dan in de website moet plakken. Ja, waar?? Wordt nergens uitgelegd, tenminste ik kan het niet vinden.

Handleiding gaat wel over hoe je API koppelingen maakt, maar niet hoe ik dit doe 🙁

Jullie kunnen me vast helpen 🙂

 

API koppeling is gelukt, hij is verbonden. Maar heb nog steeds onderstaande:

Heeft met TT te maken, niet met AH 🙂

Dat snap ik, ik snap alleen niet waar ik die code volgens TT moet plaatsen. AH connectie is gelukt, maar omdat ik de verificatie nog niet gedaan heb werkt et nog niet. Ik moet volgens beschrijving ergens een HTML code plaatsen, maar zou niet weten waar en hoe.

Bol.com werkt namelijk wel, daar kan ik in bulk producten naar binnen halen.

Hoi Nunzio,

Normaal gesproken moet je een aparte plugin downloaden om die code aan je website toe te voegen.

In het Affiliate Held Thema hebben we een speciaal veld gemaakt waarin je aangepaste code kunt plaatsen. Dit doe je onder “Dashboard > Algemeen > Aangepaste code”.

Plaats vervolgens de code in het “body” veld aangezien dat een vereiste is voor deze TradeTracker code.

Daarna kun je als het goed is je website succesvol verifiëren.

Nunzio heeft gereageerd op dit bericht.
Nunzio

Yes thanx, Dennis, dat wist ik niet. Ik hoopte al dat ik niet in de HTML code moest klooien. Het werkt

Dennis van de Ven en Jari Dohmen hebben gereageerd op dit bericht.
Dennis van de VenJari Dohmen

@nunzio ik zou wel ff checken wat de impact is van dat script van tradetracker op je pagespeed want buiten die verificatie heb je het nooit meer nodig dankzij de AH plugin. Normaal gezien gebruik ik de “alternatieve methode” die je kan zien op je screenshot, dat is een bestandje uploaden naar de root en dat heeft verder 0 impact.

 

Ik denk ook dat die verificatie eenmalig is en zelfs niet verplicht voor de meeste advertisers, dus als het de boel zou vertragen -> weg ermee. Hoe minder scripts hoe beter zeg ik altijd.

 

Dennis van de Ven en Nunzio hebben gereageerd op dit bericht.
Dennis van de VenNunzio

Dus ik zou het nu kunnen verwijderen, aangezien ik de API gekoppeld heb met AH.

Er stond wel bij, dat ze geregeld controle uitvoeren op de website. Als het er dan niet opstaat lijkt me dat niet handig. Of heb ik het verkeerd?

Je moet beide apart zien: AH koppeling gaat over het ophalen van producten in de feeds van de aanbieders waar je bij aangesloten bent binnen tradetracker.

De verificatie van tradetracker is om te controleren of er niemand jouw website zou stelen en zo geld verdienen aan jouw content.

In de meer dan 10 jaar dat ik met hen samengewerkt heb, was er nooit een verplichte verificatie, maar ze hebben het graag. Daarom doe ik het via de alternatieve methode van het html bestand uploaden, dat kan blijven staan en heeft geen impact op de website zelf.

Maar bekijk het eens via pagespeed, als hun script de website vertraagt kan je beter de code verwijderen en dan het bestand gebruiken wanneer het opnieuw gevraagd wordt binnen enkele maanden.

Als er geen impact is, houden zo, maar ik geef het maar mee als tip.

 

Dennis van de Ven, Jari Dohmen en Nunzio hebben gereageerd op dit bericht.
Dennis van de VenJari DohmenNunzio

Zoeken

Nieuwste reacties

Hallo!
Cookies
Bot-clicks
Linkbuilding?
Eerste sale!