Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Uploaden affiliate hero theme lukt niet

Ik probeer voor een nieuwe site “Affiliate hero theme” te installeren, maar wanneer ik hem wil installeren zegt ie dat de link verlopen is.

Het affiliate hero theme child lukte trouwens wel!

Ik hem hem vanuit mijn account in download naar mijn PC gedownload. Is er een andere versie nodig?

Bedankt alvast

Hoi Nunzio,

Als je het “affiliate-her0-thema” bestand download dan wordt dit als een map gedownload. Voordat je deze kunt uploaden moet je er nog een .zip file van maken. Dit kan met de compress/comprimeren functie:

 

Ik weet niet of je dit al gedaan hebt, maar dit wordt vaak vergeten 😊.

Laat me zeker even weten of het zo lukt!

Hallo Jari,

maar het wordt toch vanuit mijn account al als een .zip file gedownload?

””

Hallo Jari,

even voortbordurend op jouw vraag hoe ik het thema probeer te installeren:

-ik ga naar Weergave – thema’s – nieuwe toevoegen – thema uploaden, dan Bestand kiezen. Daar kies ik de gezipte file “affiliate-hero-theme- 1.1.0″. En dan kies ik Nu installeren. Duurt een tijdje en dan laat hij onderstaande afbeelding zien:

””

Het “Affiliate-hero-theme-child” lukte namelijk wel in een keer.

Hoi Nunzio,

In principe download je inderdaad al direct het .zip-bestand. Maar op sommige omgevingen worden deze onbedoeld direct uitgepakt, dat is wat Jari bedoeld. Maar dat is bij jou niet het geval.

Het probleem dat je ervaart is gemakkelijk op te lossen met volgend documentatie artikel: https://docs-thema.affiliateheld.nl/probleemoplossing/oplossen-de-link-die-je-volgde-is-verlopen/.

Heeft te maken met een server instelling die “te krap” staat ingesteld waardoor het child thema inderdaad wel lukt en het thema zelf niet.

Laat gerust weten of het hiermee lukt 🙂

Nunzio heeft gereageerd op dit bericht.
Nunzio

Pfff sorry Dennis, maar herinner me dat bij gitaarvriend ook al. Dingen die ik een tijdje niet meer gedaan heb vergeet ik snel. Bedankt voor de snelle oplossing in ieder geval.

Hopelijk herinner ik het me de volgende keer wel weer 🙂

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven