Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

updates / new features etc.

Het blijft een beetje stil met nieuwe updates en features rondom de affiliateheld plugin.

buiten wat kleine (bug) fixes komt er weinig nieuws bij, terwijl ik denk dat er zoveel meer mogelijk is.

Kijk ik alleen maar naar bijvoorbeeld de carrousel, die is nu een beetje lastig, ik zou graag zien dat je die helemaal kunt stijlen en extra punten kan toevoegen, een mooi voorbeeld is deze:

image.png

 

Wat zijn de mogelijkheden hierin?

Ik kan jouw afbeelding niet zien @pheijmans Maar ik vermoed dat ik wel begrijp wat je bedoelt. Ik zou ook graag net wat meer opties voor de carrousel willen. Zie hieronder een voorbeeld. Wellicht dat Dennis en Jari hier eens naar kunnen kijken 🙂

Hoi Patrick en Sanne,

Fijn dat jullie intensieve Affiliate Held gebruikers zijn en graag nieuwe updates tegemoet zien! Wij vinden het ook altijd leuk om nieuwe updates uit te brengen, alleen kost dit de nodige tijd.

Ik heb de feature request genoteerd. Als jullie verder nog vragen hebt, stel ze gerust.

Jari Dohmen heeft gereageerd op dit bericht.
Jari Dohmen

top, dank je wel.

Kunnen we ergens een roadmap zien? Wil graag weten hoe lang ik op sommige dingen moet wachten. Anders moet ik voor sommige dingen iets anders zoeken.

 

Jari Dohmen heeft gereageerd op dit bericht.
Jari Dohmen
Citaat van Patrick Heijmans op 26 februari 2024, 16:38

top, dank je wel.

Kunnen we ergens een roadmap zien? Wil graag weten hoe lang ik op sommige dingen moet wachten. Anders moet ik voor sommige dingen iets anders zoeken.

 

Hoi Patrick,

We hebben geen openbare roadmap.

Mocht je bepaalde nieuwe of unieke functionaliteiten zoeken, dan kan het inderdaad raadzaam zijn om te kijken voor een andere oplossing.

Jari Dohmen heeft gereageerd op dit bericht.
Jari Dohmen