Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

[Plugin] Update 1.9.0

Beste helden,

In deze nieuwe update vind je een belangrijke oplossing omtrent het niet correct ophalen van nieuwe productgegevens na het plaatsvinden van een time-out. Reden genoeg om niet te lang te wachten met het uitbrengen van een nieuwe versie! 🙂

Verder bevat deze update nog een aantal nieuwe functionaliteiten en andere oplossingen. Hieronder een uitgebreide toelichting.

Nieuwe functionaliteiten

  • Social media icons (facebook, twitter, instagram) zijn toegevoegd aan de lijst met icons. Bijvoorbeeld te gebruiken bij het instellen van een productlabel.
  • Bij het koppelen van producten aan een bericht of pagina is nu naast enkel een productnummer ook de productnaam aanwezig zodat je in één oogopslag kan zien welke producten je gekoppeld hebt.

Oplossingen

  • Bij het ophalen van nieuwe productgegevens kan het voorkomen dat er een time-out plaatsvind. Zodra de plugin dit herkent, zal er een nieuwe actie worden opgestart en wordt de ophaling hervat op het punt waar het gebleven was. Dit leek goed te gaan, maar helaas zat er een fout in de code waardoor na hervatting, de producten niet meer juist werden bijgewerkt. Dit terwijl er na ophaling werd aangegeven dat de ophaling succesvol was. Dit is met deze update opgelost.
  • Er was een klein styling probleem met de marker van de automatische inhoudsopgave.
  • Bij gebruik van de automatische inhoudsopgave werden ongewild alle attributen van kop elementen (h1, h2, etc.) verwijderd (zoals class, data-*, etc) wanneer er een ID attribuut gevonden werd in de kop.
  • In sommige gevallen werd niet de juiste verkopernaam opgehaald voor producten via TradeTracker.

Dat was het weer voor deze update. Tot de volgende!

Jari Dohmen en Frank hebben gereageerd op dit bericht.
Jari DohmenFrank

Klopt het dat mijn issue nog niet is opgelost met deze update? Er staat nog steeds: starlit.io

Also, bij het dupliceren van producten wordt de categorie niet meegenomen; als ik 10 producten uit dezelfde categorie wil vergelijken moet ik stuk voor stuk de categorie selecteren en vervolgens het artikel selecteren. Zou handig zijn als de categorie wordt meegenomen in de duplicatie zodat ik sneller het product kan selecteren. 🙂

De handeling kost mij wel 10 hele seconden extra.. haha.

Hoi Gijs,

Heb je al geprobeerd van het betreffende product opnieuw de productgegevens op te halen nadat je de plugin bijgewerkt hebt naar versie 1.9.0? Daarmee zou starlit.io moeten verdwijnen en de juiste naam moeten worden weergeven. Laat gerust weten of het daarmee lukt.

M.b.t. de categorie die niet dupliceert, dat klopt. De categorie is slechts een filter en is geen “optie” die opgeslagen wordt en daardoor ook niet gedupliceerd. Al snap ik dat het handig zou zijn, als dat wel het geval zou zijn. Ik ga het noteren in onze backlog maar het zal op dit moment helaas niet veel prioriteit hebben.

Hi,

Producten zijn vanochtend bijgewerkt, zie hier het resultaat:

Bootman staat er nu tussen, alleen starlit.io ook nog. Dit zijn wel dezelfde producten.

Hoi Gijs,

Om “starlit.io” te verwijderen dien je gebruik te maken van de “uitgesloten verkopers” functie. Zie dit documentatie artikel punt 3.8: https://docs.affiliateheld.nl/module-affiliate-producten/affiliate-producten-instellingen/.

Let wel op dat je na deze instelling even de productgegevens opnieuw moet ophalen, zodat “starlit.io” ook in de achterkant verdwijnt.

Gelukt!

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven

Ha super! Goed om te horen 😀

Gijs heeft gereageerd op dit bericht.
Gijs