Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Twee dezelfde producten

Ik krijg bij het toevoegen van een product twee keer dezelfde op mijn pagina. Zie link: https://gpsexperts.nl/de-beste-gps-trackers-voor-ouderen-met-dementie-of-alzheimer/

Terwijl ik 1 shortcode heb aangemaakt in 1 blok.

Kan iemand mij helpen? Thanks alvast!

Hoi @maronk,

Bedankt voor je bericht.

Zou je screenshots kunnen maken van hoe je shortcode eruit ziet en hoe je de producten aan je pagina gekoppeld hebt? Eventueel andere relevante informatie mag je ook delen via screenshots.

Ik hoor het graag.

Hoi @maronk,

Bedankt voor je screenshots.

Ik zie in je voor laatste screenshot, dat je een “productcategorie” gekoppeld hebt. Zou je eens kunnen proberen wat er gebeurd als je géén “productcategorie” koppelt, maar alleen het specifieke “product” dat je wenst te tonen?

Ik zie dat je inderdaad maar 1 product in de categorie “GPS Trackers Dementie” hebt en dit eigenlijk niet zou moeten gebeuren (2 producten), maar mogelijk dat je daar een foutje hebt gevonden.

Laat gerust even weten wat er gebeurt als je enkel het “product” koppelt en niet een “productcategorie”.

P.S. Ik zie overigens dat je 4 producten in de prullenbak hebt staan. Wat gebeurt er als je die 4 producten permanent uit de prullenbak verwijderd + je koppelt wél via een productcategorie? Krijg je dan wel 1 product te zien op je pagina?

Dank je Dennis voor de goede support weer! Het was inderdaad de productcategorie! Bedankt…

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven