Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Tradetracker.com

Pagina 1 van 2Volgende

Ik heb me er 2 keer proberen aanmelden want bij hun, maar krijg steeds de melding dat ik ben afgekeurd? Ik heb deze dadelijk nodig om Bax in mijn affiliate te kunnen vermelden.

Weten jullie waarom, wat doe ik fout want heb aangegeven wat ik wil doen

Beste relatie,

Helaas is uw aanmelding voor deelname aan TradeTracker afgekeurd. Dit kan verschillende redenen hebben, meest waarschijnlijk is dat wij uw site niet bij de campagnes van de huidige adverteerders vinden passen.

Met vriendelijke groet,

TradeTracker Nederland

Ondertussen misschien zelf al het antwoord gevonden, omdat mijn domeinnaam (website) nog niet online is?

Hoi Nunzio,

Je dient inderdaad een live website te hebben en eigenlijk ook al een stuk of 10 tot 20 blog artikelen.

Dit is bijvoorbeeld ook een vereiste voor je aan te melden bij het partnerprogramma van bol.com.

Ook Bax-shop.nl zal je website beoordelen alvorens ze jou toelaten; hoe beter je website eruit ziet en hoe meer content je hebt, des te groter de kans is dat je toegelaten wordt.

Eerst aan de slag dus met je website en erna pas aanmelden bij affiliate programma’s en netwerken.

Nunzio heeft gereageerd op dit bericht.
Nunzio

Dankje Dennis, dat is duidelijk. Dat antwoord miste ik in de mail van TradTracker.com.

Ik had het formulier voor het intakegesprek enige dagen geleden ingevuld, en voor ik aan alles wil beginnen zou ik graag met jullie het intakegesprek hebben gevoerd. Ik heb best interesse in de pakketten van jullie Thema en Plugin. Is dat mogelijk binnenkort?

Bedankt alvast

We hebben beiden mails gezien van je, alleen lijkt het erop dat onze e-mails niet bij jou aankomen. Heb je misschien onze berichten in je spambox ontvangen?

Wellicht dat je anders even met je e-mailadres naar ons “support@” inbox kunt mailen? Dus niet via het contactformulier. Zo weten we zeker dat we het goede e-mailadres van je hebben.

Ik zal het vanavond even nakijken, en anders reageer inderdaad even met mijn email adres. Top!

Ik heb je mail ontvangen en een mail teruggestuurd als reactie. Laat me even weten of je die ontvangt.

Ik heb allerlei mail ontvangen, maar die van jou is er niet bij. 🙁

Is er misschien iets met jouw outbox?

Onze uitgaande mail werkt prima. Alleen komen ze niet bij jou aan.

Heb je al in je spambox gekeken? Eventueel kun je ons mailen met een ander e-mailadres zodat we je via daar kunnen benaderen.

Wat raar zeg, ik heb iedere dag 30 mails in mijn box.

Ik zal je even met een ander mailadres een berichtje sturen.

Pagina 1 van 2Volgende