Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Tradedoubler (Mediamarkt)

Ik heb vorige week tradedoubler toevoegd als API.

Echter, als ik zoek op een product zoals: Apple, Samsung, Philips krijg ik het volgende:

Ik heb het volgende al gedaan:

  1. Bij API instellingen gekeken of de status: “Verbonden” is. Dat klopt. Ik heb voor de zekerheid ook een nieuwe token aangemaakt. Dit verhielp het probleem ook niet
  2. Ik heb voor en na de nieuwe token handmatig de feed opgehaald, dit werkt wel. Ook werkt automatisch ophalen
  3. Qua product feed, ik wil mediamarkt gebruiken. Dus ik heb het ID “23056” meermaals gechecked.
  4. Ik ben goedgekeurd bij de campagne van MM
  5. Als ik bij status kijk, dan zie ik geen foutmeldingen.

Hoe kan ik dit verder uitpluizen? Alvast bedankt.

Jasper

Hoi Jasper,

Bedankt voor je bericht. Jammer dat het nog niet gelukt is met de Tradedoubler API.

Zou je ons via het contactformulier je Tradedoubler API gegevens willen toesturen? Dan test ik graag even voor je op mijn lokale omgeving, om te kijken waar het mogelijk misgaat.

Ik hoor graag van je.

Hoi Jasper,

Bedankt voor het doorsturen van je Tradedoubler API gegevens.

Ik heb deze zojuist ingesteld op mijn lokale omgeving en daar werkt de EAN code zoeker naar behoren.

Maak je gebruik van de nieuwste versie van de AH plugin? Heb je mogelijk errors in je console als je zoekt in de EAN code zoeker? (rechtermuisknop > inspecteren > tabje “console”)

Is dit probleem in alle browsers het geval? Heb je je cookies/geschiedenis al proberen te wissen?

Heel vreemd dat automatische ophaling, etc wel werkt, maar de EAN code zoeker niet. Aangezien dit veelal gebruik maakt van dezelfde functionaliteiten voor ophaling van producten. En dit geeft ook aan dat de API koppeling wel degelijk werkt.

Ik hoor graag van je.

Hi Dennis,

Thanks voor je snelle reactie. Ik zag geen errors in de console. Ik heb de plugin geupdate naar de laatste versie en het probleem was verholpen.

Thanks voor je input,

Jasper

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven