Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Toon alle verkopers customizen

Hallo,

Allereerst bedankt voor deze plug-in, automatiseert een hoop zaken gemakkelijk.

Een vraag, ik heb ingesteld dat er standaard 1 verkoper getoond wordt en de overige onder het knopje ‘Toon alle verkopers’ komen te staan, werkt perfect omdat ik maar 1 button wil weergeven op deze specifieke plaats.

Echter, op een andere plek wil ik instellen dat hij meerdere verkopers met button in 3/4 kolommen naast elkaar plaatst, dat gaat echter niet omdat de hoofd-instelling is dat hij maar 1 verkoper mag tonen en de rest onder ‘Meer verkopers bekijken’ moet verschuilen.

Ik heb het nu opgelost door 3/4 shortcodes te maken waar ik per shortcode instel welke verkoper hij moet laten zien, en op die manier krijg ik dan wel een kolom met 3/4 verkopers, maar dit is natuurlijk niet ideaal.

Is het mogelijk om per shortcode de instelling van maximaal te vertonen aantal verkopers in te stellen? Zodat ik dus een shortcode kan maken waarbij hij max 1 verkoper toont en een shortcode kan maken waarbij hij bijv. 3 of 4 verkopers toont alvorens het knopje ‘Meer verkopers bekijken’ getoond wordt.

Hoor graag en alvast bedankt,

Bas.

Hoi Bas!

Wat leuk dat je blij bent met de plugin. Fijn om te horen. Bedankt voor de uitgebreide uitleg, ik snap wat je bedoeld. Helaas is het “aantal verkopers tonen” alleen algemeen in te stellen voor je gehele website en is dus niet op shortcode niveau in te stellen.

Ik zal je wens meenemen in het wekelijkse overleg met Dennis. Mochten we dit ooit toevoegen aan de plugin dan zal je dit in de updatemails vanzelf zien verschijnen. Echter, kan ik natuurlijk niks beloven over toekomstige updates.

De oplossing die je nu hebt gevonden lijkt voor nu het beste!

Succes en mocht je nog vragen hebben hoor ik graag van je in de community!

Hoi Jari,

Thanks! Dan laat ik het voor nu zo 😉

Groet, Bas.

Jari Dohmen heeft gereageerd op dit bericht.
Jari Dohmen

Hoi Bas,

Nog even aanvullend op Jari. Ik heb gekeken in onze backlog en de functie die je aanvraagt staat er al in.

Kortom, we zijn van plan dit toe te voegen alleen zijn we hier nog niet aan toe gekomen. Op dit moment heeft deze functionaliteit weinig prioriteit, waardoor deze nog een tijd op zich kan laten wachten helaas.

Jari Dohmen heeft gereageerd op dit bericht.
Jari Dohmen