Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Tip voor domeinverhuizing

Ik weet niet of je bekend bent met Siteground (webhosting), maar ik heb onlangs mijn website daar naartoe verhuisd. Hun hebben een speciale tool dat alles automatisch wordt overgezet en dat werkt perfect, op de affiliate held plugin na. De juiste gegevens staan wel ingevuld, maar ik moet zeg maar alles even opnieuw activeren. Ik denk ik meld het even, want dan weet iedereen hier meteen dat ze dit even handmatig moeten dubbel checken.

Hoi Andre,

Bedankt voor je bericht en oplettendheid.

Dit klopt inderdaad. Dit heeft te maken met een stukje beveiliging en de manier waarop de licentiesleutels binnen de plugin (encrypted) worden opgeslagen.

Na het overzetten van je website is het belangrijk dat je de licentiesleutel van de plugin en alle API koppelingen even opnieuw opslaat. Daarna werkt Affiliate Held weer naar behoren 🙂

Belangrijk om te vermelden: je raakt dus geen data kwijt. Je dient enkel wat zaken opnieuw op te slaan.

Eddy Michhoudt heeft gereageerd op dit bericht.
Eddy Michhoudt

Ik wil er wel even bij vermelden voor de andere dat ik ook de verkopers opnieuw heb moeten instellen. Deze staan wel opgeslagen als je de licentie ingevoerd hebt, maar de login gegevens kloppen op dat moment niet als je op opslaan drukt. Je moet dus goed checken of het wel/niet goed ingesteld is. Het is niet veel werk, maar in mijn geval moest ik even de login gegevens veranderden de SITE ID instellingen waren wel goed gebleven.

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven

Hoi Jordie,

Het kan inderdaad kloppen dat de login gegevens niet kloppen als je opnieuw op opslaan klikt. Gegevens in het wachtwoord veld zijn versleuteld (beschermd) vanwege gevoelige inhoud. Het aantal bolletjes dat zichtbaar is na het opslaan wijkt af van het daadwerkelijke aantal ingevoerde karakters. Dat is waarschijnlijk ook de redenen dat je dat opnieuw hebt moeten doen.

Bedankt voor de waardevolle toevoeging!

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven