Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

[Thema] Update 1.0.6

Beste helden,

Het is tijd voor een nieuwe update van het Affiliate Held Thema 🙂

In deze update geef ik nadere toelichting over zaken die nieuw zijn toegevoegd maar ook over probleemoplossingen en andere belangrijke veranderingen.

Nieuwe functionaliteiten

  • In het “berichten” blok kun je nu kiezen welk “berichttype” je wilt tonen. Zo kun je nu niet enkel de standaard WordPress “berichten” tonen, maar ook berichttypes die door externe plugins aangemaakt worden.
  • Een verdere aanvulling voor het “berichten” blok is dat je kunt kiezen om de berichten te sorteren op basis van de “laatst bijgewerkt” datum.

Veranderingen

  • De “koptypes” voor het “kop” blok zijn nu gemakkelijker te beheren doordat deze optie naar de toolbar is verhuisd.
  • Voor het “afbeelding”, “icoon” en “knop” blok zijn de “relatie” opties voor links (nofollow en sponsored) ook naar de toolbar verhuisd zodat deze gemakkelijker te gebruiken zijn.

Probleemoplossingen

  • Foute styling is opgelost bij het WordPress core “lijst” blok. De “bullet” en de content kwamen onder elkaar te staan i.p.v. naast elkaar.
  • Oplossing van een “fatal error” in specifieke situaties waarbij een onbekende functie geprobeerd werd om aan te roepen.
  • Dynamische CSS bestanden worden nu correct aangeroepen voor specifieke pagina’s, berichten, auteurs, etc.
  • Oplossing voor een 404 foutmelding bij het navigeren binnen een custom taxonomie.
  • Styling probleem met de hoogte van uitgelichte afbeeldingen binnen het categorieën en berichten blok bij gebruik van de Safari browser.
  • Oplossing voor horizontale scrollbalken wanneer een reactie op een bericht te lange woorden of links bevatte.
  • Oplossing van een foutmelding bij het gebruik van de Yoast SEO sitemap.

Dat was de update tot zover 🙏🏻

Als er vragen zijn, laat ze gerust weten in de reacties hieronder.

Tot de volgende update!

Nunzio heeft gereageerd op dit bericht.
Nunzio

Hallo Dennis,

bedankt voor de update.

Maar hoe laad ik de nieuwste versie in, of gaat dat automatisch?

Bedankt

Edit: sorry al gevonden, op het dashboard van Affiliate Held

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven

Is er in het thema iets veranderd aan de Pagina template, want krijg hier de dynamisch tekst niet meer terug waardoor mijn pagina inhoud niet wordt gedisplayed.

Voorheen als ik iets vernageld had aan de pagina template zette ik hem terug naar de thema instellingen, maar nog steeds krijg ik de inhoud van de pagina niet meer terug 🙁

Na beetje zoekwerk heb ik het gevonden. Even verder kijken als neus lang is.

De template-onderdelen heb ik terug moeten zetten. Blijkbaar heb ik daar in de template zelf die dynamische inhoud gewist. Ik was nl bezig met het onderwerp “Hoe krijg je de titelnaam van een pagina of bericht op je pagina weg”. Dat lukte nog niet echt. Nog even beetje experimenteren dus, maar weet nu in ieder geval waarom dat de dynamische tekst weg was.

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven

Hoi Nunzio,

Goed dat je steeds je eigen antwoorden kunt vinden! 💪🏻

Nieuwe updates vind je inderdaad in je WordPress “updates” dashboard. Als je de update er nog niet ziet staan, kun je ook via “Affiliate Held Thema > Dashboard > Status” op “updates geforceerd ophalen” klikken om de nieuwe update zichtbaar te maken.

De dynamische inhoud kun je ook gemakkelijk toevoegen door een “tekst” blok toe te voegen en vervolgens onder “instellingen” de optie “ophalen inhoud bericht” te selecteren (deze optie is alleen zichtbaar in de Site editor).

Succes verder met de inrichting van je site!

Nunzio heeft gereageerd op dit bericht.
Nunzio