Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Te Koop: Twee Affiliate websites

Hierbij bied ik twee hoogwaardige affiliate websites te koop aan. Het afgelopen jaar heb ik enorm veel tijd en moeite geïnvesteerd in het opzetten van deze websites, waarbij ik waardevolle content heb gecreëerd en SEO-optimalisaties heb toegepast om potentiële bezoekers aan te trekken. Echter zijn er inmiddels andere uitdagingen op mijn pad gekomen waardoor ik geen tijd meer heb voor het verder uitbouwen van deze affiliate websites. Gezien ik er van overtuigd ben dat beide websites veel potentie hebben ben ik op zoek naar een enthousiaste affiliate marketeer die ze wil overnemen.

Het gaat om twee affiliate websites: waarvan één is gericht op de cadeaubranche, waarbij de blogartikelen zich toespitsen op het geven van cadeautips. De andere website is gericht op de aquariumbranche, waarbij de blogartikelen diverse aquariumproducten bespreken.

De kenmerken van de websites zijn als volgt:

  • Beide websites zijn gebouwd met Wordpress en hebben een professioneel thema.
  • Ze hebben positie in Google, met dagelijks toenemende vindbaarheid en views.
  • De websites maken gebruik van de AffiliateHeld plugin voor het beheer van affiliate links.
  • Ze zijn verbonden met actieve affiliate programma’s, waaronder Bol.com en TradeTracker.

Serieuze interesse? Dan kom ik graag met je in contact.

Jari Dohmen en Peter Balk hebben gereageerd op dit bericht.
Jari DohmenPeter Balk

Hi @cdouma,

Wat goed dat je gebruikt maakt van de community op deze websites te verkopen. Wellicht kun je de drempel verlagen voor mensen om te reageren op deze advertentie door wat meer informatie te geven over de sites die je verkoopt.

Bijvoorbeeld:

  • Domeinnaam + statistieken
  • Hoeveel bezoekers per maand
  • Hoeveel top 3 posities in Google
  • Hoeveel inkomsten per maand?
  • Etc.

Snap dat je alleen de domeinnaam wilt delen met mensen die serieus geïnteresseerd zijn, maar ik denk wel als je iets meer informatie geeft over je sites dat de kans groter is dat mensen reageren.

Succes met de verkoop 😊!

Carlo heeft gereageerd op dit bericht.
Carlo

Hallo Carlo,

Dan kom ik graag met je in contact.? hoe gaat dat ? via dit forum of via e-mail.

 

 

Citaat van Peter Balk op 3 augustus 2023, 21:36

Hallo Carlo,

Dan kom ik graag met je in contact.? hoe gaat dat ? via dit forum of via e-mail.

Hi Peter!

Ik zie dat het niet mogelijk is om via dit forum intern berichten te versturen. Zou je contact met mij kunnen opnemen via carlo@northcee.nl

Hallo Carlo,

ik heb je een e-mail gestuurd .

Citaat van Peter Balk op 5 augustus 2023, 15:34

Hallo Carlo,

ik heb je een e-mail gestuurd .

Hi Peter,

Ik heb je e-mail ontvangen en beantwoord 🙂