Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Submenu layout

Hoi allemaal,

Ik ben druk bezig met de Wordpress editor, erg leuk om te ontdekken en veel mogelijkheden. Echter de layout van een submenu binnen de standaard mogelijkheden is niet helemaal wat ik zoek.

Zelf ben ik geen CSS expert maar weet ondertussen wel hoe ik een stukje code toe kan voegen, ik vroeg me af of er voor bepaalde layout stukjes (zoals in mijn geval een submenu) CSS code te vinden is die makkelijk gekopieerd kan en mag worden?

Groet,

Hein

Hoi Hein,

Bedankt voor je bericht.

Afhankelijk van je thema zijn er wellicht styling opties beschikbaar om het submenu naar wens in te richten.

Qua CSS codes zijn er niet zomaar codes te vinden, waarmee je het submenu kunt omgooien. Je dient dan toch enige kennis van CSS te hebben om dit te kunnen implementeren omdat ieder thema anders is en andere classes/ID’s gebruikt om de CSS toe te wijzen.

Tip: ik raad je aan niet te lang bezig te zijn met de layout van je website maar lekker content te gaan maken! 💪🏻

Chle heeft gereageerd op dit bericht.
Chle