Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Stil hier op affiliateheld

Zijn er nog mensen actief op affiliateheld of gebruiken deze plugin nog? Merk dat er al maanden niet meer gereageerd is in dit forum?

Gr

Hoi @maronk

Ik wel, ik kijk niet dagelijks, maar kom zeker wel een keer per week even snuffelen.
Ik gebruik de plugin voor 3 websites met volle tevredenheid en als er iets niet werkt, dan helpt Nande me altijd erg goed.
Misschien is het wat rustiger door de vakantieperiode

Groetjes Bianca

Hoi Allemaal,

Blijf vooral al jullie vragen en ervaringen delen. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat met jullie websites. Waar ik ook benieuwd naar ben is of jullie websites al mentions krijgen in AI en of jullie daar speciaal bepaalde dingen voor doen. Ik ben momenteel op vakantie, maar binnenkort komt er weer een update.

Groetjes vanuit Italië!

Bianca Van den Ham-Aben heeft gereageerd op dit bericht.
Bianca Van den Ham-Aben

Hoi Nande,

Allereerst een hele fijne vakantie gewenst!

Bedoel je met mentions op IA het eerste wat je op Google ziet, of bv in Chatgpt? Op Google heb ik dat niet met mijn sites, op Chatgpt zou ik niet weten hoe ik dat moet opzoeken.

Daar ga ik me eens in verdiepen 😁

Geniet nog van je vakantie.

affiliateheldin heeft gereageerd op dit bericht.
affiliateheldin

Hi Bianca,

Ja inderdaad! Steeds meer mensen zoeken tegenwoordig ook via ChatGPT en andere AI-systemen. Belangrijk om je website er op aan te gaan passen. Ik heb er een artikel over geschreven.

Bianca Van den Ham-Aben heeft gereageerd op dit bericht.
Bianca Van den Ham-Aben

Dag Nande,

Waar staat dit artikel?

https://affiliateheld.nl/blog/website-geo/

Dit is de link