Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Statistieken laden niet meer

Hoi,

De statistieken van Affiliate Held op mijn website laden niet meer, ik krijg een blank scherm:

 

Ik weet niet of dit door de nieuwe update komt die ik vorige week handmatig geïnstalleerd heb of dat er een andere oorzaak is. Ik zag dit probleem gister voor het eerst en heb vanochtend alle andere plugins / thema etc geüpdatet, om te kijken of het hier misschien aan lag. Dit heeft helaas niet geholpen.

Ik hoor graag hoe dit opgelost kan worden, alvast bedankt!

Hoi Ilse,

Bedankt voor je bericht en toevoegen van de screenshots.

Het lijkt erop dat dit een JavaScript conflict is.

Zou je in je browser rechtermuis knop kunnen klikken en vervolgens “inspecteren”. Vervolgens in het tab wat verschijnt, zou je daar op “console” kunnen klikken en kijken of je daar errors ziet staan?

””””

Mocht je een JavaScript fout kunnen vinden, raad ik je aan dit documentatie artikel door te nemen voor mogelijke oplossingen: https://docs.affiliateheld.nl/probleemoplossing/javascript-fout/.

Als het daarmee niet lukt, laat het gerust even weten, dan kijken we er samen naar!

Hoi Dennis,

Dankjewel voor je reactie. Ik zie inderdaad een JavaScript fout staan, maar jullie documentatie gaat mijn kennis even te boven 🙂 De rest lijkt wel goed te werken, dus ik kijk dit wel even een paar weken aan of het zichzelf oplost. Zo niet dan kom ik bij jullie terug om te kijken wat we kunnen doen.

Dankjewel voor nu in ieder geval.

Hoi Ilse,

Goed dat het gelukt is met het inspecteren 🙂

Je kunt als je wilt hier een screenshot van de foutmelding plaatsen.

Wellicht dat ik je daarmee verder kan helpen om te kijken waar het probleem precies ligt en of je er iets aan kunt doen. Mogelijk dat er met het updaten van je plugins/thema een conflict is ontstaan.

Dat het zichzelf oplost bij een volgende update dat kan, maar is geen zekerheid.

Ook prima als je het voor nu even zo laat. Je weet ons in ieder geval te vinden!

Heel toevallig doet hij het nu weer! Het probleem heeft zich (voor nu) dus uit zichzelf opgelost, maar mocht het zich weer voordoen dan meld ik het alsnog.

Bedankt voor je hulp in ieder geval!

Dennis van de Ven en Jari Dohmen hebben gereageerd op dit bericht.
Dennis van de VenJari Dohmen

Zoeken

Nieuwste reacties

Hallo!
Cookies
Bot-clicks
Linkbuilding?
Eerste sale!