Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Sitemap werkt niet

Ik heb via Yoast Seo een sitemap gemaakt.

Er zit een bug ergens in de code van het thema. Waarschijnlijke staat er ergens aan het eind of het begin van de code een witte lijn want ik heb al op Google lopen zoeken naar een oplossing.

Ook heb ik een nieuw standaard WordPress thema geïnstalleerd om het te testen en de sitemap deed het. Ergens is er een probleem met het thema.

Als ik op view page source click op mijn sitemap zie ik ook daadwerkelijk een witte lijn staan en de code begint daaronder pas.

Hoi Antoon,

Ik heb het voor je nagekeken en het klopt inderdaad dat er een fout ontstond met Yoast SEO i.c.m. het Affiliate Held Thema.

Ik heb het probleem onderzocht en kunnen vinden waar het ontstond. Dankjewel voor de toelichting over de lege/witte lijn. Dat heeft goed geholpen 🙂

Zojuist heb ik een nieuwe beta versie uitgebracht voor het thema (1.0.6-beta2) waarin de oplossing verwerkt zit. De nieuwe officiële versie zal nog even op zich laten wachten omdat ik altijd meerder zaken tegelijk probeer mee te nemen in een officiële release. Tot die tijd kun je (op eigen risico en met een recente backup) de beta versie gebruiken met de oplossing voor dit probleem.

Let wel op dat het kan zijn dat je de optie onder “Affiliate Held > Dashboard > Status > Updates geforceerd controleren” moet gebruiken om de nieuwe update zichtbaar te krijgen in je dashboard én vergeet ook niet onder “Affiliate Held > Dashboard > Licentie” aan te zetten dat je beta updates wilt ontvangen.

Antoon heeft gereageerd op dit bericht.
Antoon

Hoi @dennis

Heel fijn dat het is opgelost. Ik instaleer liever nog niet de beta. Is het misschien mogelijk dat ik zelf die witte lijn verwijder in het bestand. Als je me kunt vertellen in welk bestand ik de witte lijn moet verwijderen dan doe ik dat wel. Of als het lastig te fixen is wacht ik wel op de volledige release.

Hoi Antoon,

Begrijpelijk!

De lege lijn zit in onderstaand bestand (helemaal bovenaan voor “<?php”).

admin/gutenberg-blocks/class-affiliate-hero-theme-admin-gutenberg-blocks-breadcrumbs.php

Antoon heeft gereageerd op dit bericht.
Antoon

Hoi @dennis

Bedankt, het probleem is opgelost!

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven

Zoeken

Nieuwste reacties

Hallo!
Cookies
Bot-clicks
Linkbuilding?
Eerste sale!