Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Sitebar bol.com werkt niet

Hoi! Iemand nog meer problemen met de sitebar van Bol.com sinds vandaag? Gisteren niks aan de hand. Maar ik moest deze net opnieuw activeren, en nu werkt de sitebar slechts op enkele pagina’s van bol.com. Ook meerdere browsers geprobeerd en cookies verwijderd en weer opnieuw geactiveerd. Zag dat de sitebar nu ook een nieuwe look heeft, dus wellicht werkt deze nog niet naar behoren.

Heb overigens al een mail gestuurd naar Bol.com. Maar misschien heeft iemand de gouden tip om de sitebar toch nog aan het werk te krijgen… 🙂

Groetjes, Sanne

Hoi Sanne!

Bol.com is inderdaad allerlei updates aan het doorvoeren. Zo zie ik nu inderdaad ook dat het een nieuwe stijl heeft. Bij mij doet de sitebar het overal. Mijn tip is niet zo spannend. Probeer de sitebar nogmaals te activeren (https://affiliate.bol.com/nl/handleiding/handleiding-sitebar). Mocht dit niet lukken dan is het bol.com affiliate team je beste oplossing.

Houdt ons zeker in dit community topic op de hoogte of je het opgelost krijgt.

Succes!

Sanne heeft gereageerd op dit bericht.
Sanne

Ik heb nu bij bol dat als ik inlog in de normale bol dat die zegt…er is een account gekoppeld aan dit account waarmee je inlogt (affiliate account)…dus…daar is ook iets mee aan de hand. Zal vast wel weer gefixed worden, zo niet dan maar een mail sturen.

Thanks voor je reactie Jari! Ik had de sitebar inderdaad al opnieuw proberen te activeren volgens de instructies van Bol.com. Maar het lukte alsnog niet. Op mijn iPhone werkt de sitebar daarentegen dan weer wel. Nu zag ik net dat bij Chrome de sitebar inmiddels wel werkt bij me. Alleen bij Safari nog niet. Maar ik kan in ieder geval weer verder 🙂

Oplossing voor de sitebar:

Beste Vera,

Bedankt voor je mail.

Gisteren ervaarden we een storing met de Sitebar, dit is gistermiddag verholpen. Helaas is het niet voldoende om enkel de sitebar opnieuw te activeren, maar dien je de cache te legen en vervolgens de sitebar opnieuw te activeren. Dan zou deze het weer moeten doen!

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Het affiliate team
affiliate@bol.com

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven
Citaat van Vera Zadelaar op 2 februari 2024, 09:06

Oplossing voor de sitebar:

Beste Vera,

Bedankt voor je mail.

Gisteren ervaarden we een storing met de Sitebar, dit is gistermiddag verholpen. Helaas is het niet voldoende om enkel de sitebar opnieuw te activeren, maar dien je de cache te legen en vervolgens de sitebar opnieuw te activeren. Dan zou deze het weer moeten doen!

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Het affiliate team
affiliate@bol.com

Dankjewel voor het delen Vera! 🙏🏻

Ik kreeg zojuist dezelfde mail van Bol.com als reactie 🙂 Er was dus toch een storing. Maar gelukkig werkt het weer allemaal 🙂

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven