Citaat van Sanne op 1 februari 2024, 16:22Hoi! Iemand nog meer problemen met de sitebar van Bol.com sinds vandaag? Gisteren niks aan de hand. Maar ik moest deze net opnieuw activeren, en nu werkt de sitebar slechts op enkele pagina’s van bol.com. Ook meerdere browsers geprobeerd en cookies verwijderd en weer opnieuw geactiveerd. Zag dat de sitebar nu ook een nieuwe look heeft, dus wellicht werkt deze nog niet naar behoren.
Heb overigens al een mail gestuurd naar Bol.com. Maar misschien heeft iemand de gouden tip om de sitebar toch nog aan het werk te krijgen… 🙂
Groetjes, Sanne
Hoi! Iemand nog meer problemen met de sitebar van Bol.com sinds vandaag? Gisteren niks aan de hand. Maar ik moest deze net opnieuw activeren, en nu werkt de sitebar slechts op enkele pagina’s van bol.com. Ook meerdere browsers geprobeerd en cookies verwijderd en weer opnieuw geactiveerd. Zag dat de sitebar nu ook een nieuwe look heeft, dus wellicht werkt deze nog niet naar behoren.
Heb overigens al een mail gestuurd naar Bol.com. Maar misschien heeft iemand de gouden tip om de sitebar toch nog aan het werk te krijgen… 🙂
Groetjes, Sanne
Citaat van Jari Dohmen op 1 februari 2024, 16:43Hoi Sanne!
Bol.com is inderdaad allerlei updates aan het doorvoeren. Zo zie ik nu inderdaad ook dat het een nieuwe stijl heeft. Bij mij doet de sitebar het overal. Mijn tip is niet zo spannend. Probeer de sitebar nogmaals te activeren (https://affiliate.bol.com/nl/handleiding/handleiding-sitebar). Mocht dit niet lukken dan is het bol.com affiliate team je beste oplossing.
Houdt ons zeker in dit community topic op de hoogte of je het opgelost krijgt.
Succes!
Hoi Sanne!
Bol.com is inderdaad allerlei updates aan het doorvoeren. Zo zie ik nu inderdaad ook dat het een nieuwe stijl heeft. Bij mij doet de sitebar het overal. Mijn tip is niet zo spannend. Probeer de sitebar nogmaals te activeren (https://affiliate.bol.com/nl/handleiding/handleiding-sitebar). Mocht dit niet lukken dan is het bol.com affiliate team je beste oplossing.
Houdt ons zeker in dit community topic op de hoogte of je het opgelost krijgt.
Succes!
Citaat van Raymond Vink op 1 februari 2024, 19:26Ik heb nu bij bol dat als ik inlog in de normale bol dat die zegt…er is een account gekoppeld aan dit account waarmee je inlogt (affiliate account)…dus…daar is ook iets mee aan de hand. Zal vast wel weer gefixed worden, zo niet dan maar een mail sturen.
Ik heb nu bij bol dat als ik inlog in de normale bol dat die zegt…er is een account gekoppeld aan dit account waarmee je inlogt (affiliate account)…dus…daar is ook iets mee aan de hand. Zal vast wel weer gefixed worden, zo niet dan maar een mail sturen.
Citaat van Sanne op 2 februari 2024, 07:09Thanks voor je reactie Jari! Ik had de sitebar inderdaad al opnieuw proberen te activeren volgens de instructies van Bol.com. Maar het lukte alsnog niet. Op mijn iPhone werkt de sitebar daarentegen dan weer wel. Nu zag ik net dat bij Chrome de sitebar inmiddels wel werkt bij me. Alleen bij Safari nog niet. Maar ik kan in ieder geval weer verder 🙂
Thanks voor je reactie Jari! Ik had de sitebar inderdaad al opnieuw proberen te activeren volgens de instructies van Bol.com. Maar het lukte alsnog niet. Op mijn iPhone werkt de sitebar daarentegen dan weer wel. Nu zag ik net dat bij Chrome de sitebar inmiddels wel werkt bij me. Alleen bij Safari nog niet. Maar ik kan in ieder geval weer verder 🙂
Citaat van Vera Zadelaar op 2 februari 2024, 09:06Oplossing voor de sitebar:
Beste Vera,
Bedankt voor je mail.
Gisteren ervaarden we een storing met de Sitebar, dit is gistermiddag verholpen. Helaas is het niet voldoende om enkel de sitebar opnieuw te activeren, maar dien je de cache te legen en vervolgens de sitebar opnieuw te activeren. Dan zou deze het weer moeten doen!
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Het affiliate team
affiliate@bol.com
Oplossing voor de sitebar:
Beste Vera,
Bedankt voor je mail.
Gisteren ervaarden we een storing met de Sitebar, dit is gistermiddag verholpen. Helaas is het niet voldoende om enkel de sitebar opnieuw te activeren, maar dien je de cache te legen en vervolgens de sitebar opnieuw te activeren. Dan zou deze het weer moeten doen!
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Het affiliate team
affiliate@bol.com
Citaat van Dennis op 2 februari 2024, 11:09Citaat van Vera Zadelaar op 2 februari 2024, 09:06Oplossing voor de sitebar:
Beste Vera,
Bedankt voor je mail.
Gisteren ervaarden we een storing met de Sitebar, dit is gistermiddag verholpen. Helaas is het niet voldoende om enkel de sitebar opnieuw te activeren, maar dien je de cache te legen en vervolgens de sitebar opnieuw te activeren. Dan zou deze het weer moeten doen!
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Het affiliate team
affiliate@bol.comDankjewel voor het delen Vera! 🙏🏻
Citaat van Vera Zadelaar op 2 februari 2024, 09:06Oplossing voor de sitebar:
Beste Vera,
Bedankt voor je mail.
Gisteren ervaarden we een storing met de Sitebar, dit is gistermiddag verholpen. Helaas is het niet voldoende om enkel de sitebar opnieuw te activeren, maar dien je de cache te legen en vervolgens de sitebar opnieuw te activeren. Dan zou deze het weer moeten doen!
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Het affiliate team
affiliate@bol.com
Dankjewel voor het delen Vera! 🙏🏻
Citaat van Sanne op 2 februari 2024, 15:06Ik kreeg zojuist dezelfde mail van Bol.com als reactie 🙂 Er was dus toch een storing. Maar gelukkig werkt het weer allemaal 🙂
Ik kreeg zojuist dezelfde mail van Bol.com als reactie 🙂 Er was dus toch een storing. Maar gelukkig werkt het weer allemaal 🙂