Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Scheidingslijn

Dag helden!

Ik wil graag een scheidingslijn tussen mijn producten. Ik heb dit aangevinkt in de affiliate held plugin alleen ik zie de scheidingslijn helaas niet terug op mijn pagina. Ik heb een foto van mijn instelling:

Hi Maronk,

Als ik het zo bekijk dan moet je de positie waar je de link wilt hebben nog aanvinken en bewaren.

Fijne zondag

Hoi @maronk,

Bedankt voor je bericht.

Als de scheidingslijn niet zichtbaar wordt tussen affiliate producten, ondanks dat je de juiste instellingen hebt gedaan (zoals je laat zien), dan is er waarschijnlijk iets in je thema aanwezig dat de styling van de Affiliate Held plugin overschrijft.

Zonder je website gezien te hebben, kan ik helaas niet beoordelen wat dat precies veroorzaakt, maar ik weet dat andere helden hier ook wel eens last van hebben gehad en toen werkte het onderstaande stukje CSS. Dit stukje code kun je toevoegen onder “WordPress dashboard > Weergave > Customizer > Extra CSS”.

hr.ah-affiliate-products-product-divider { background-color:red; }
OF
hr.ah-affiliate-products-product-divider { background-color:#ff0000; }

In bovenstaand geval heb ik twee keer de kleur rood gebruikt, maar hier kun je uiteraard je eigen kleur invullen. Het eerste stukje code is met simpelweg “red” (wat je dus ook kunt vervangen met “white”, “black”, etc) maar de onderstaande code (kun je ook gebruiken) is met een HEX-code, hier kun je je eigen kleur mee instellen door de HEX-code van een kleur op te halen via bijvoorbeeld: https://htmlcolorcodes.com/.

Laat gerust weten of hierdoor de scheidingslijn tussen de affiliate producten zichtbaar wordt. Zo niet, dan dien ik je website te bekijken om te zien wat er aan de hand is. Deze kun je delen in dit topic, of privé naar ons toesturen via ons contactformulier.

Verder heb je 2 screenshots meegestuurd. De 1e screenshot is inderdaad om de scheidingslijn tussen affiliate producten in te stellen.

In je 2e screenshot laat je de instellingen zien om een rand rondom je productboxen te tonen. Deze rand wordt enkel zichtbaar als je bij de optie “Positie rand” (in je 2e screenshot) ook een optie selecteer, dus of “boven”, “onder”, “links” of “rechts”.

Laat gerust weten of je zo verder kunt.

Code toegevoegd, alleen het werkt helaas nog niet. Ik heb een beheerders account aangemaakt zodat je even kunt kijken. Kan ik je die sturen?

Hoi @maronk,

Bedankt voor het testen van de code. Jammer dat het nog niet werkt.

Ik heb geen beheerdersaccount nodig, enkel een pagina waarop je affiliate producten hebt toegevoegd en waarbij je kunt aangeven waar je verwacht dat de scheidingslijn zou moeten komen.

Dus ik ontvang graag een link naar een dergelijke pagina op je website + een ondersteunende screenshot waar jij verwacht dat de scheidingslijn zou moeten verschijnen.

Ik hoor graag van je.

De beste honden GPS tracker van 2024!

Hoi @maronk,

Bedankt voor het aanleveren van de link en de screenshot.

Het klopt dat de scheidingslijn inderdaad niet zichtbaar is, omdat je op deze pagina gebruik maakt van “kolommen” binnen de affiliate producten shortcode.

De scheidingslijn wordt enkel zichtbaar als je de affiliate producten shortcode gebruikt zonder kolommen.

Laat gerust weten of je zo verder kunt.

Ja dat was de oplossing 👍 bedankt ik kan weer verder…

Dennis van de Ven en Jari Dohmen hebben gereageerd op dit bericht.
Dennis van de VenJari Dohmen