Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Even voorstellen: Rob Kriek

Goedemiddag allemaal,

Ook ik wil mijzelf even voorstellen. Mijn naam is Rob Kriek en ben inmiddels een doorgewinterde ondernemer. Ik heb een bedrijf dat zich met name richt op de factoring van het MKB. Nu hoor ik iedereen over online ondernemen door middel van affiliate marketing. Op dit gebied ben ik een echte nono, maar ik zal me erin verdiepen en me er in vastbijten. Ik zal iets opzetten mbt golf.

Mochten jullie tips en tricks hebben, dan hoor ik het graag. Graag leer ik van jullie en hoop de beginnersfouten te voorkomen. In mijn optiek moet de basis goed staan alvorens we flink kunnen uitbreiden.

We spreken elkaar vast snel.

Hartelijke groet,

Rob

Jari Dohmen heeft gereageerd op dit bericht.
Jari Dohmen

Hi Rob,

Leuk dat je aan de slag wilt gaan met affiliate marketing en leuk dat je na ons belletje van vanochtend aan de slag bent gegaan 😊

Ik kijk er naar uit om je golf website te zien groeien. Het zal geen “hole-in-one zijn”. Hier en daar zal je uitdagingen tegenkomen, maar ben er van overtuigd dat een ondernemer zoals jou dit niet in de weg staat! Heel veel plezier en we spreken elkaar inderdaad snel weer!

Succes!

Welkom Rob!

Heel veel succes gewenst met het opzetten van je eerste affiliate website. Mocht je vragen hebben, stel ze gerust hier in de community 🙂