Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Rik

Hallo allemaal,
Mijn naam is Rik Buiting, 46 jaar en woonachtig in het oosten van het land. Mijn achtergrond is in de zorg en welzijn sector, meer dan tien jaar mbo onderwijs als docent omgangskunde, een eigen bedrijf in dagbesteding en arbeidstraining en op het moment ben ik werkzaam als project coördinator voor een leuk bedrijf die zich inzet voor het betaalbaar houden van de energierekening voor mensen met een lager inkomen.
Door de jaren heen altijd interesse gehad in de digitale wereld, ook wat websites gebouwd en me in verschillende dingen verdiept. Al een tijdje kwam op verschillende plaatsen affiliate marketing tegen en ik besloot om wat meer onderzoek te doen en dat resulteerde in het aanmelden voor de cursus van AH en ben steeds meer enthousiast. Leuk en interessant om dit verder op te bouwen!

Jari Dohmen heeft gereageerd op dit bericht.
Jari Dohmen

Welkom @rik !

Leuk om te zien dat we steeds meer mensen uit de zorg beginnen met affiliate marketing. Interessante ontwikkeling. Ik ben dan ook ontzettend nieuwsgierig waar je een website over gaat maken, maar met jouw achtergrond en kennis moet daar wel een succesje van te maken zijn.

Heel leuk dat je aan de slag bent gegaan met de AM101 en laat zeker van je horen in de community wanneer je vragen en of opmerkingen hebt.

Succes en fijne Kerst en gewenst!

Hoi Rik,

Heel veel succes met je affiliate marketing journey! Als je vragen hebt, stel ze hier gerust 🙂

Alvast fijne feestdagen en een gezond en succesvol 2024 toegewenst! 🎄