Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Rik Santegoets stelt zich voor

Hoi Allemaal,

Op verzoek van Jari stel ik mijzelf even. Persoonlijk vind ik dit ook het minste wat ik kan doen. Ik ben ondertussen een aantal keer goed geholpen door de mannen van Affiliate Helden en de medegebruikers op het forum.

Ik ben een ICT docent op een grote MBO school en mijn vrouw is daar mentor. Nu hoor ik jullie denken, “hoezo heeft een ICT docent zoveel vragen?”. Zie het meer als digitale vaardigheden wat ik geef, het stukje programmeren heeft wel mijn interesse maar zeker niet mijn voorkeur. Vaak snap ik dus wel wat er gebeurd maar mis ik ergens een steek bij het koppelen van bepaalde zaken.

Goed, wij zijn sinds kort trotse eigenaar van http://www.rivally.nl en wij willen doormiddel van deze site een extra zakcentje verdienen (laten we eerlijk zijn). Wij willen mensen advies geven op alledaagse producten die relevant zijn voor het seizoen waarin we leven. Gaan we er rijk van worden? Nee…

Maar we hopen met een site een leuk zakcentje bij te verdienen naast de lessen die wij geven op een MBO school. Zoals een tuinman in de avond kan bijbeunen (brabants), willen wij onze tijd stoppen in deze site.

Ik hoor graag iets van jullie als jullie nog tips hebben. Onze korte termijn doelstelling is om affiliate aan te gaan met bol.com en onze website ‘volwassen’ te krijgen. Onze lange termijn doelstelling (2 jaar) is om een stabiel extra inkomen te hebben per maand (bedrag durven we niet te noemen).

Groetjes Rik Santegoets

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven

Hi Rik,

Leuk dat je je voorstelt en succes met de website!

Hoi Rik,

Tof dat je je voorstelt!

Het mooie van de IT-branche is dat je altijd weer nieuwe dingen leert. Dat houdt je nieuwsgierig en leergierig. In die zin een gouden combo met je huidige baan als docent 😉

Succes verder met je site en geef ons gerust een update als je nieuwe mijlpalen hebt bereikt. Dat is altijd leuk om te volgen.

Hi Rik,

Alvast veel succes gewenst en hopelijk wordt het in de toekomst meer dan een zakcentje! In de wondere wereld van affiliate marketing en webmaster zijn, stop je nooit met bijleren. Ik zit al sinds 2003 in het vak, de gouden “cowboy”-tijden, en ik stoot nog dagelijks op een nieuw probleem dat een creatieve oplossing vergt.

Je zal er van genieten en zolang je blijft doorzetten ook in slagen!

Groeten uit Vlaams-Brabant, meerdere kilometers meer ten zuiden.

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven