Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Producten toevoegen

Goedemorgen, ik ben mijn eerste website aan het maken in WP met de plugin van Affiliate Held. Ik ben nu op het punt dat ik mijn eerste producten toe kan voegen. Met de filmpjes heb ik een product toegevoegd, alleen hij is op mijn website echt mega groot! Vooral de beoordelingssterren zijn immens groot. Ergens doe ik iets verkeerd, maar kom er niet achter wat dat is. Is er iemand die mij kan helpen?
Groetjes Vera

Hoi Vera,

Bedankt voor je bericht.

Goed dat je aan de slag bent gegaan met de Affiliate Held plugin 🙂

Zo te horen, denk ik dat er een CSS/styling probleem is.

Zou je met ons de betreffende pagina van je website kunnen delen zodat ik met je mee kan kijken?

Ik hoor het graag.

Hi Dennis,

Dank je wel voor je snelle reactie. Delen jullie normaliter links en websites? Haha heb altijd geleerd dat je dit soort dingen niet lukraak moet delen? Misschien heb ik het mis, maar laat het me dan vooral ook weten ;-).

In ieder geval even een screenshot toegevoegd.

Hoi Vera,

Sommige helden delen wel hun website, sommige niet. Dat is inderdaad je eigen voorkeur!

Helaas kan ik niet zoveel met de screenshots aangezien ik graag de broncode van je website zou willen bekijken 🙂

Als je je website link hier niet wilt delen is dat natuurlijk prima! Het beste kun je dan even via ons contactformulier je website doorsturen, zodat ik er alsnog even voor je naar kan kijken.

Ik hoor graag van je.

Ik heb je een bericht gestuurd. Dank je wel!