Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Product toevoegen lukt niet

Ik heb dit product al ingeladen via Bol.com en wil nu ook Daisycon toevoegen. API koppeling en feed lijkt te werken.

Als ik de EAN invul en dan op Daisycon klik, dan zie ik wel dat er maar één product naar voren komt (wat klopt) maar alle gegevens lijken leeg. De feed URL bevat 10.000 producten, dus dat kan het probleem niet zijn. Iemand enig idee?

Hoi Dennis,

Goed dat je deze vraag hier stelt.

We hebben een uitgebreid documentatie artikel gemaakt m.b.t. dit probleem, deze vind je hier: https://docs.affiliateheld.nl/probleemoplossing/status-onbekend/.

Kun je laten weten of je het hiermee kunt oplossen?

Verder zou je deze documentatie artikelen ook nog kunnen bekijken voor een oplossing:

Hoi Dennis,

Ik heb de ggegevens omgezet van XML naar CSV en aangepast zoals in de handleiding, dat werkt. Dank daarvoor.

 

Echter lukt het me nog niet om nu toe te voegen, omdat de naam van de publisher nog onbekend is. Dit is de enige feed van Daisycon die ik gebruik.

Hoi Dennis,

Goed dat het tot zover gelukt is.

De naam van de betreffende campagne wordt meestal opgehaald uit de affiliate link. Het lijkt erop alsof dit niet lukt. Dit kan betekenen dat de affiliate link niet gevonden wordt en dus niet de naam van de verkoper. Of dat de link wel gevonden wordt, maar de naam niet correct opgehaald wordt.

Kun je controleren of de affiliate link aanwezig is in je productfeed en hoe deze kolom heet?

Eventueel kun je mij de productfeed toesturen per e-mail, dan kijk ik er even naar.

Ik heb een mail gestuurd via het contactformulier, ziet er inderdaad naar uit dat de naam van de merchant niet in een kolom terugkomt.

Hoi Dennis,

Bedankt voor het toesturen van de productfeed per mail.

Ik heb ‘m zojuist ingeladen, zie onderstaande screenshots en het werkt bij mij perfect. Zou je kunnen kijken of je exact dezelfde instellingen hebt als mij?

Ik hoor graag van je.

Het is inmiddels gelukt! Ik heb eerst de instellingen gecheckt, die kwamen overeen. Daarna nog even de plugin van Affiliateheld geupdate en de feed opnieuw ingeladen en nu is het product zichtbaar.

 

Bedankt voor de hulp!

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven